Strony

sobota, 30 grudnia 2017

Podaj dalej [3]

Jak już wspominałam w poprzednim poście, wczoraj otrzymałam wspaniałą paczkę od Moniki-Mikaglo i śpieszę pokazać jej wspaniałą zawartość :)

Najbardziej podziwiam te formy rękodzieła, których sama nie potrafię zrobić, dlatego kiedy Monika ogłosiła u siebie zabawę Podaj dalej to bardzo chętnie się zapisałam :)

Zawartość paczki przeszła moje najśmielsze oczekiwania :) Spore pudełko było wypełnione po brzegi :) 
W paczce znalazłam przecudowne pudełeczko:

Mikołaja i elfika :)
Ozdoby choinkowe :)
Wszystko pięknie ometkowane jak ze sklepu, widać pełen profesjonalizm :) Moniczka dodała do paczki jeszcze świeczuszki zapachowe i szczotkę do włosów. Cała zawartość paczki na zdjęciu poniżej.
Pracami Moniki jestem po prostu zachwycona :) Oglądaliśmy je z synkiem bardzo dokładnie, a mały nawet zaproponował, żebyśmy sobie więcej takich ozdób zrobili.. Hmmm.... :DDD

Teraz ja zapraszam 2 osoby do zabawy :)
Jeśli chcesz otrzymać ode mnie upominek-niespodziankę pozostaw stosowny komentarz pod tym postem
 i przyślij mi swój adres przez formularz kontaktowy na prawym pasku bloga:) 
Jednocześnie sama zobowiązujesz się do kontynuowania zabawy. 
Na przygotowanie paczek mam rok, ale mam nadzieję, że uda mi się to wcześniej :P 
Wysyłam tylko na adresy krajowe. Zapraszam :)

7 komentarzy:

  1. O rany obiecałam sobie, że najwcześniej zapisze się w przyszłym roku, ale nie wytrzymałam i jeżeli pozwolisz to chętnie sie zapisuję na Podaj dalej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Origami to była kiedyś moja specjalność. Wiem, ile te upominki pracy kosztowały, oj wiem:-) Generalnie unikam wszelkich łańcuszków i nigdy nie brałam udziału w podaj dalej, więc może czas się skusić w Nowym Roku, zapisuje się, w ramach noworocznych postanowień:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika jest mistrzynią w swojej dziedzinie. Piękna paka cudnych prezentów!
    Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty :)Robiłam takie pudełka i wiem ile to czasu zajmuję, paczuszka na "bogato "przyszła do Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty!Pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń