Strony

sobota, 6 lipca 2019

Nadmorskie misie i podsumowanie wyzwania "Wyszywamy Celinki" :)

Przyszedł wreszcie czas wykorzystać zaległy, zeszłoroczny urlop i w tym celu ostatniego dnia czerwca wybraliśmy się nad Bałtyk. Kierunek: Jantar!
Niestety, upalne lato skończyło się po 2 dniach naszego pobytu, ale ochłodzenie nie zepsuło naszego odpoczynku, a wartością dodaną było to, że wraz z upałami zniknęły tłumy z plaży :))
Oczywiście, jak na krzyżykoholiczkę przystało wraz ze mną na urlop pojechały igły i muliny,a właściwie wielka hafciarska torba, bo oczywiście nie zdążyłam przygotować sobie jednego projektu do haftowania na urlopie ;) Wzięłam więc co mi się pod rękę nawinęło :P

Ostatnio, przeglądając magazyn Cross Stitch Crazy wpadły mi w oko te małe śliczne miśki. Od razu pomyślałam, że świetnie będzie się je haftować w podróży :) I rzeczywiście, pierwszy powstał już w samochodzie, w drodze na Mierzeję Wiślaną :) Kolejne na plaży lub w tzw. wolnych chwilach :)



Tu już cały komplecik :)
I jeszcze zdjęcie z morzem w tle :) Ciężko było zrobić, bo wiatr głowę urywał. Na szczęście żaden misiek nie odfrunął :) Plaża prawie pusta, bo dziś prawie cały dzień siąpił deszcz, nie zniechęcając mnie jednak do spaceru :)
I ostatnie ujęcie w "domowych" warunkach. Miśki elegantsze, bo bardziej wygładzone :)

Do ich wykonania zużyłam resztki muliny Ariadna i aidy 14 ct Zweigart w niebieskie serduszka, to więc kolejny projekt na wyzwanie "Wymiatamy resztki" u IgiełkiMB.
I kolejny projekt w całorocznym wyzwaniu rzuconym przez Katarzynę "Wyszywamy Celinki".
A ponieważ pierwsze półrocze akcji dobiegło końca, na poniższym kolażu zrobiłam podsumowanie dotychczas wyszytych Celinek. Całkiem sporo ich powstało :)

Radość podwójna, bo pomagając udaje mi się odrobinę uwolnić przepełnione hafciarskie szuflady :) Akcja trwa do końca roku, gdyby jeszcze ktoś się chciał przyłączyć :) Zachęcam!

A jutro już ostatni dzień naszego pobytu nad morzem. Pora wracać, ale.. kilka postów w nadmorskim klimacie jeszcze będzie, bo nie tylko misiami hafciarka żyje :)) Buziaki!

25 komentarzy:

  1. To pracowity miałaś urlop :) ach i te muszelki rozrzucone przez morze :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne hafciki, a misiaczki przeurocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cudowne, słodkie, rozbrajające misie i na dodatek turyści z nich. Będą cieszyć dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny urlop :-)
    Misie słodkie, będą radością dla dzieciaków :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urlop miałaś pracowity, a misie słodziaki - z pewnością ucieszą jakieś dzieci.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne miśki :) Wszystkie hafty na celinki są przepiękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne misiaczki, chyba spodobało im się na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowity urlop.
    Ja też się cieszyłam z braku tłumów nad morzem. Widok wściekłego morza jest ładniejszy od morza parawanów i parasoli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tłumy na plaży, skąd ja to znam 😉, mieszkając niedaleko plaży, zdarza się że jeździmy kawałek dalej ☺. A miśki przeurocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miśki świetnie na nadmorskim piasku wyglądają. Piękne celinki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie miśki wyglądają na tle morza, super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że misie wywołają niejeden uśmiech. Są bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te misiaczki jak i pozostałe hafciki na Celinki . Odpoczywaj i wdychaj jodek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze misie :) Zrobiłaś bardzo ładne obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miśki urocze, zdjęcia piękne a nad Bałtykiem spędziłam ubiegły weekend i wygrzałam się za wszystkie czasy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne obrazki i pięknie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne hafty, podziwiam wszystkie razem i każde z osobna:) a pierwsze zdjęcie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miśki milusie, a kanwa w serduszka dla nich idealna! No i cel szczytny... Gratuluję tych celinkowych prac. Wielki ukłon dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miśki cudne! I pięknie się napracowałaś w tym I półroczu - kawał dobrej roboty ;-)
    udanego pobytu!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Plaża to piękne miejsce na prezentowanie haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiałam juź Twoje misiaczki na fb, wygrzewały się na plaży:)
    Słodkie to to i urocze !
    Pozdrawiam wakacyjne :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z nad morza przyjecie cudna misiowa ekipa ^_^
    Już same maluchy są fajne, a dodatek kanwy w serduszka tylko je dosładza.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też odpoczywam przy igle,misie są słodkie,a celinki ucieszą nie jedno dziecko

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne misie no i pozostałe hafty. Dziękuję za udział w akcji

    OdpowiedzUsuń