Strony

sobota, 25 stycznia 2020

Rękodzieło i przysłowia - styczeń

"Rękodzieło i przysłowia" to trzecia edycja zabawy "Hafty i przysłowia" prowadzonej przez Splocika, tym razem jednak w nieco zmienionej formule, bo organizatorka dopuszcza interpretowanie przysłów wszystkimi technikami rękodzieła.  Myślę, że to świetny pomysł, dzięki któremu grono uczestników zabawy znacznie się rozszerzy. Ja jednak pozostanę wierna haftowi krzyżykowemu, bo to moja ulubiona technika rękodzieła :)

Przysłowia na STYCZEŃ:
1. Ci lekko tańczą, którym dobry los przygrywa. 
2. Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem.

Wybrałam przysłowie nr 1 i wyhaftowałam taką oto uroczą dziewuszkę, której z pewnością dobry los przygrywa, bo tańczy lekko jak piórko :) Jest to część wzoru firmy SODA "The ballet school", choć w mojej indywidualnej interpretacji, ponieważ kolorki dobierałam samodzielnie z posiadanych resztek mulin.
Moją baletnicę przeznaczam na kwadracik zapasowy do projektu "Kołderki za jeden uśmiech".

Kontynuuję robienie porządków zalegających mulin i kanw, które chciałabym już po prostu wykorzystać, żeby nie zajmowały mi miejsca w komodzie. Od dawna w swoich pracach używam już wyłącznie muliny DMC, więc wszystkie inne nagromadzone przez lata marki staram się wykorzystać przy małych haftach, w których kolorki mogę dopasować samodzielnie z tego co mam i w jakiś pożyteczny sposób je wykorzystać. To samo dotyczy różnych skrawków aidy i polskich kanw, bo wolę już haftować na płótnach typu evenweave.
Dlatego, gdy wpadł mi w ręce kawałeczek Aidy 14ct w różowe serduszka, postanowiłam wyhaftować również mniejszą siostrzyczkę pokazanej wyżej baletniczki :) Jest równie urocza i radosna :)
Ten hafcik nie spełnia już zasad obowiązujących w Kołderkach za jeden uśmiech, dotyczących wielkości i rodzaju tkaniny, dlatego druga baletniczka pojedzie do Celinek :)
I na koniec obie siostrzyczki razem :)
Oba hafty dodaję na wyzwanie u Igiełki-MB "Wymiatamy resztki".
Miłego dnia Kochani :)

33 komentarze:

  1. Cudowne są te Hafciki. Baletnice są urocze, a Twoje serce ogromne, o wyszyta na szczytny cel.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki lekko tańczących baletniczek. :)
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i pięknie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne baletniczki i na szczytne cele :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie te dziewuszki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze baletniczki:). Pięknie dobrane kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawne baletniczki , pięknie wyhaftowane. To prawda komu los sprzyja ten pięknie tańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne baletnice, przepiękna. Poczytałam też trochę o akcji kołderkowej, dziękuję za link :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki z uroczymi baletnicami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te urocze baletniczki pięknie ozdobią kołderkę i podusię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sodę :) Hafty są przeurocze i jeszcze na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolorowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Soda ma śliczne te wzory, fajne są te Twoje dziewuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baletniczki urocze! Aż chce się do nich dołączyć i zatańczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie dziewuszki, aż buzia się śmieje na ich widok!
    Bardzo pogodne hafciki :}
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze baletniczki, pięknie wyhaftowane.Sprzątanie w mulinach też nade mną wisi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tańczące małe dziewuszki są takie słodkie. Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię hafty SODA, te dziewczynki są rozkoszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne z pożytecznym :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te dziewuszki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze tancereczki. Bardzo lubię wzorki SODA, są takie pełne kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne baletnice <3 Jeżeli haft jest mniejszy niż wymiarowy na kołderkę, wykorzystujemy je do szytych poduszek dla rodzeństwa chorego dziecka :) Jutro i w niedzielę mamy spotkanie "kołderkowe" w Bytomiu, na którym będą szyte takie poduszki :)
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak ja uwielbiam te Sodo-we panienki...są naprawdę słodkie i do schrupania :)
    Ślicznie je wyszyłaś i na pewno ucieszą małe serduszka <3
    Uściski przesyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te "sodowe" baletniczki. Mam ich cały komplet z nadzieją że kiedyś uda mi się je wyhaftować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    Well over 160 thousand men and women are using a easy and SECRET "liquid hack" to burn 1-2lbs each night as they sleep.

    It is proven and works with everybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Get a clear glass and fill it half full

    2) Then use this amazing HACK

    you'll become 1-2lbs skinnier the next day!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie tancerki są cudne i sprawią bez wątpienia wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń