Strony

środa, 1 lipca 2020

Choinka 2020 - 6/12

Czerwcowa zawieszka na zabawę "Choinka 2020" u XGalaktyki miała zostać zaprezentowana wczoraj, ale niestety wypadło mi coś pilniejszego, co zabrało wolny czas..

Tym razem nie będzie to serduszko z haftami od Veronique Enginger, bo zabrakło mi jednej z tasiemek do wykończenia, więc serduszka będą miały chwilę przerwy, aż taką tasiemkę znajdę :)

Tymczasem, wyhaftowałam uroczego pingwinka z wzoru znalezionego na Pintereście. Prosty, łatwy i przyjemny wzorek,
a żeby przyodziać go bardziej świątecznie użyłam srebrnej muliny jedwabnej Anchor o cudownym połysku, którego niestety nie potrafiłam oddać na zdjęciach.
Do wykończenia zawieszki użyłam tekturki, na kórą podkleiłam hafcik, a z drugiej strony przykleiłam czarny filc.
W środeczki gwiazdek na czapce i szaliku wkleiłam małe szklane cyrkonie, które przepięknie opalizują, a na zdjęciach znów tego nie widać :( W ogóle zdjęcia w ostrym popołudniowym słońcu nie wyszły zbyt korzystnie ;)
No i dopiero teraz widzę, że zapomniałam jeszcze zrobić białych supełków w oczach.. Przydałyby się :)
Hafcik dorzucam również do wyzwania "Wymiatamy resztki". Znów udało się wykorzystać troszkę zalegającej muliny :)


12 komentarzy:

  1. Urocza zawieszka. Super pomysł z tą srebrną nitką i cyrkoniami - nadają świątecznego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy pingwinek :)
    Będzie ślicznie prezentować się na choince.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwinek latem - jak znalazł . Uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zawieszka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki pingwinek, uroczo prezentuje się w takiej zawieszkowej formie:)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zawieszka! Tak czasem bywa, że zabraknie drobiazgu i nie można dokończyć dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń