Strony

niedziela, 4 lutego 2018

Imieniny lutego :)

2 dni temu obchodziliśmy imieniny lutego i z tej okazji na wyzwanie u Hanulka miała powstać kartka z motylem.
Ja wyjątkowo nie miałam  żadnego problemu z wyborem wzoru i od razu sięgnęłam po cudnego cytrynka na peonii, którego od dawna miałam zachomikowanego na liście 'must have' :) Wzór pochodzi z rosyjskiej gazetki, a wyhaftowałam go na lnie Belfast 32 ct w kolorze kości słoniowej muliną DMC.
Mimo nieco wymagającego wzoru, haftowanie go to była czysta przyjemność :)
Większy problem miałam z wyborem kompozycji kartki, bo ja wcale nie jestem dobra w papierkach.. Tu kompletnie nie mogłam się zdecydować na wybór papieru, aż w końcu pocięłam różne papiery na paski i powstała taka baza.
Bałam się, że w połączeniu z haftem będzie pstrokacizna totalna, ale wyszło tak:

A dzisiaj w końcu udało mi się zrobić zdjęcie w świetle dziennym :)

 
Na koniec zostawiam banerek zabawy i dziękuję za odwiedziny :)

41 komentarzy:

  1. cudna z pięknym kwiatowym hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła, jednak haft na lnie jest najlepszy dla takich maluszków, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama baza ślicznie wygląda, a w połączeniu z resztą... super kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Piękna kartka! Nie dość, że wzór jest naprawdę niesamowity, to jeszcze wszystko cudnie skomponowane :) A paseczkowe tło wyszło rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka - haft jest bardzo uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik cudny i całość jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, świetna paseczkowa baza i w efekcie cudna kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba pomysł na bazę i całość piękna !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! ale śliczna karteczka i hafcik. Ty to masz rękę do tych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , kartka rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik. Kartka powstała cudna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, energetyczny hafcik i ciekawa baza.
    W rezultacie powstała piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra. Kolorki cudne. Nie to co a oknem

    OdpowiedzUsuń
  14. Ścinkowe tło zawsze fajnie wygląda, a w połączaniu z tym niesamowicie pięknym haftem, dało rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna karteczka nic dodac nic ujac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny energetyczny wzorek, wyszła piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie Kasiu nie jest to pstrokacizna! Kolory bazy pięknie nawiązują do haftu a całość wspaniale się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny hafcik a tym samym karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft przepiękny, a pomysł na bazę świetny. Niezwykłej urody karteczkę stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszej chwili po zobaczeniu bazy, pomyślałam to samo co TY. Gdy doszłam do gotowej karteczki, to....szczena mi opadła :P i pozbierać jej nie mogę, więc powiem tylko WOW!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kartka :)
    Pomysł z papierkami rewelacyjny. Wyszła naprawdę świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft jest cudowny to i kartka z nim wyszła rewelacyjnie. Ostatnio polubiłam ścinkowe bazy , dają fajne możliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wzorek śliczny i dlatego kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka, śliczny haft, a z papierkami mam to samo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie muszę iść po kawę! ten mega energetyczny motyl ładuje pozytywną energią :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudne kolorki! Aż się człowiek na sam widok uśmiecha :) A karteczka śliczna, te różnokolorowe paseczki wspaniale współgrają z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo dekoracyjny haft i piękna z nim karteczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna kartka, powycinanie paski z papierów pięknie wyglądają w połączeniu z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  29. No i wyszło doskonale.
    Haft jest bardzo ładny, doskonale go wyszyłaś i w połączeniu z bazą, stworzyłaś uroczą karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful card, lovely embroidery, with papers I have the same. I heartily greet you.

    หนังบู๊

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń