Strony

czwartek, 24 maja 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #12

Tajemniczy SAL przestał być tajemniczy! Wszystkie krzyżyki postawione i już mi żal kończącej się zabawy.. :)
Na szczycie klepsydry przysiadł czarujący motylek i lato tej wiosny rozkwitło w pełni :)
Teraz jeszcze magia konturów i innych ozdobników :)
Coś tam jeszcze brakuje, ale na finał zapraszam Was za tydzień :) Mam nadzieję, że nie nawalę, bo zabieram rodzinkę na kilkudniową wycieczkę :) Za tydzień będę pisać do Was z telefonu i mam nadzieję, że do wyjazdu uda mi się dopieścić hafcik :))

13 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło, a po oprawie...... czekam 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje! Bardzo podoba mi się Twoje wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszyte i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać jak go wykończysz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik. Udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :) Miłego wyazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie a wzorek bardzo ciekawy i zaskakujący, nawet jeżeli już nie tajemniczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. już wygląda pięknie!
    udanej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jest pięknie, nic dodać. nic ująć, a tu jeszcze nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia prosta, czekamy na finał, ale jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje Twoja klepsydra.Ja dopiero kończę kontury i też myślę o oprawie;)

    OdpowiedzUsuń