Strony

wtorek, 22 stycznia 2019

Hafty i przysłowia II - wyzwanie styczniowe

Postanowiłam odpocząć w tym roku od zabaw blogowych  i z tego powodu może trochę leniwie u mnie teraz na blogu, ale to tylko pozory, bo haftuję sporo, tylko pisać mi się nie chce :D

Bardzo się cieszę, że Splocik postanowiła kontynuować moją ulubioną zeszłoroczną zabawę "Hafty i przysłowia". Nie mogłam sobie odmówić udziału w niej i w tym roku, bo bardzo lubię takie kreatywne zabawy :)

Wytycznymi na styczeń jest interpretacja haftem takich oto przysłów:

1. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
2. Brylant świeci i w popiele


Wybrałam przysłowie nr 1 i wyhaftowałam uroczą wróżkę pałaszującą truskawki ze śmietanką :) Muszę przyznać, że sama też jestem łasuchem :) A truskawki uwielbiam i mogłabym jeść je bez opamiętania :))
Wzór pochodzi ze znanego hafciarkom kalendarza, który był dodatkiem do magazynu Cross Stitcher w 2016 r. 
Haft wykonany na kanwie o gęstości odpowiadającej 14ct, mulinami, które ja uznaję za "resztki" (głównie Ariadna). Kolorystyka w całości dobierana przeze mnie "na oko" :)
Powyższa wróżka jest już drugim haftem wyszytym w ramach całorocznej akcji "Wyszywamy Celinki"
Zgłaszam również na wyzwanie u IgiełkiMB.
I banerek zabawy:


21 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik :) Ciekawe, jak go zagospodarujesz?
    Fajnie zinterpretowałaś przysłowie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wesołe hafty

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny mam całą serię :)
    podziwiam celinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to tak całkiem od zabaw nie uciekłaś.;) Świetna interpretacja przysłowia.Przypomniałaś mi tym haftem, że wyszyłam wszystkie wróżki, ale ich nie zagospodarowałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie z niego prześliczna poducha

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik! W ogóle wzory z tego kalendarza z wróżkami są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, urocza wróżka - łakomczuszka! 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie omijam żadnego Twojego wpisu, tylko tak cichutko jestem
    Ale zachwycam się każdym hafcikiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik powstał . Zrobiłaś mi smaka na 🍓🍓🍓🍓🍓

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super hafcik wybrałaś, lubię truskaweczki i lubię motywy elfów, więc w mój gust trafiłaś w 100%. Ktoś będzie miał śliczną poduszeczkę z Twoim haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy łasuch, truskawki wyglądają bardzo apetycznie.Świetne wykonanie i super cel. W tym roku przyłączyłam się do Celinki. Masz może adres, na który wysyła się gotowe prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, po adres będzie się można zgłosić do organizatorki akcji Katarzyny. Sama będę wysyłała hafty zbiorczo, dopiero pod koniec roku, dlatego na razie nie dopytywałam gdzie :))

      Usuń
  12. Cudna ta truskawkowa wróżka, będzie świetnie wyglądać na poduszce i na pewno ucieszy jakąs dziewczynkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowity hafcik, szczególnie gdy się go ogląda zimową porą.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi brakuje truskawek....
    Hafcik uroczy:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł i podziwiam cierpliwe dobieranie kolorów. Chyba trzeba po prostu wziąć z Ciebie przykład i też powymiatać trochę resztek z własnej szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo... truskawki! Uwielbiam truskawki :) Hafcik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Slodzinka, zapachniało latem. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, aż się chce do Lata ^_^ Cudna panienka

    OdpowiedzUsuń