Strony

czwartek, 31 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów 1/4

Dziś dla odmiany od tego co w poprzednich postach i tego co za oknem, troszkę wiosennych klimatów :) To za sprawą zabawy karteczkowej prowadzonej przez Anię, która w tym roku nieco zmieniła swoją formę i przez najbliższe 4 miesiące odbywa się pod hasłem "Wielkanoc z paletą kolorów".
Wytycznymi jest zastosowanie max. 3 kolorów z powyższej palety + element dodatkowy, którym w styczniu jest fauna.

Kartek wielkanocnych zawsze mam niedobór, bo jakoś mniej je lubię robić niż te gwiazdkowe, więc dodatkowa motywacja się przyda :) Szukając odpowiedniego wzoru do haftu odkryłam dlaczego tak się dzieje - otóż wzory bożonarodzeniowe są o wiele ciekawsze i jest ich zatrzęsienie, natomiast z tymi wielkanocnymi jest chyba trochę większy problem ;) Ja jakoś długo nie mogłam się zdecydować co wyhaftować, czego już wcześniej nie popełniłam i długo nic szczególnego nie wpadło mi w oko, aż w końcu trafiłam na takiego przedstawiciela fauny:
Troszkę mi się wydawał za duży na kartkę, ale pokombinowałam i efekt końcowy mnie zadowolił (co nie często się zdarza, bo zwykle mam jakieś "ale" ;) Tym razem jednak kartka naprawdę mi się podoba, a Wam?
Z palety kolorów wybrałam zielony, pomarańczowy i brązowy + kogut jako przedstawiciel fauny :)
Zdjęć w plenerze zabrakło, bo pada ciągle, a i czasu nie było w roboczym tygodniu na spacery, ale zdjęcia w dziennym świetle chociaż udało mi się zrobić :)


Kolory na zdjęciach wyszły ciut bledsze niż w rzeczywistości, bo dzisiaj u nas było dość pochmurno.
Kurak powstał z resztkowych niteczek, dlatego zgłaszam go też do wyzwania Moniki-Igiełki MB "Wymiatanie resztek". Kropla w morzu, ale w tym miesiącu powstało już kilka hafcików z resztek i cieszy mnie każdy krok wychodzenia resztkowego bałaganu z szuflady "w świat" :)
Dziewczyny, serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem z moimi choinkowymi zawieszkami :) Same wiecie, że to coś wspaniałego jak ktoś docenia nasze prace :) Serducho rośnie i łapki swędzą, żeby tworzyć :)

22 komentarze:

  1. Super jest ta kartka i ten blackworkowy ptaszor (w zasadzie to yelloworkowy;)
    te dechy, gaza i kogut sprawiły że zrobiło się sielsko u Ciebie :)
    oo tak zgadzam się z tym spostrzeżeniem nt wzorów wielkanocnych, jak trafią się jakieś fajne to zreguły są większe. Fajnych kartkowych maluchów mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koguci hafcik super i swietna karteczka z nim w roli glownej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka urocza, fajnie skomponowana - piękny, sielski klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co roku się wkurzam jak szukam wzorków wielkanocnych, bo zawsze, to samo ... I rzeczywiście bożonarodzeniowych jest masa. A przecież wielkanocne motywy też dają wiele do popisu ...

    Twój kurak jest cudny :).

    Kasiu kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przezabawnny ten kogut! Karteczka śliczna jak zawsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie skomponowałaś tę kartkę :) Wyszło tak rześko i swojsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostojny przedstawiciel i pięknie w karteczkę wkomponowany. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu super hafcik wynalazłam , lubię te blackworki, ale niestety jest ich bardzo mało. Kogucik wyszedł super a i sama kartka bardzo udana.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, dostojny kogut. Ogromnie mi się podoba Twoja karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kogut i świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały przedstawiciel wielkanocnej fauny! Śliczna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka. Kogut wymiata!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszukałaś naprawdę piękny wzór. Kojarzy się z wiosną i Wielkanocą, a do tego te energetyczne kolory. Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft jest uroczy i piękne zdobi kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kogucik w roli głównej prezentuje się okazale. Sliczna kartka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń