Strony

poniedziałek, 25 marca 2019

Wielkanoc z paletą kolorów 3/4

Weny jeszcze nie znalazłam, ale skoro miesiąc się kończy, to zmotywowałam się w niedzielę, żeby jakąś kratkę zmajstrować, choć prawdę mówiąc wcale mi się nie chciało wyciągać tego kartkowego bałaganu ;)
Powstała kartka wg palety kolorów zaordynowanych przez Anię :) U mnie niebieski - biały - żółty.
Mam nadzieję, że Ania uzna pisankę za jajko, a więc coś do jedzenia i kartkę mi zaliczy, bo więcej już nie dam radę zrobić żadnej :) Za krótki ten miesiąc :)

Dobrego tygodnia życzę Wam i sobie :)

22 komentarze:

  1. Oczywiście, że zaliczy . Hafcik jest cudowny i cudnie oprawiony . Ta Twoja precyzja w wykończenie zawsze mnie zachwyca.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest rewelacyjna i w cudownych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie! Super karteczka. Na szczęście Ania pisanki zalicza: też miałam wątpliwości co do mojej kartki, ale u mnie jedna z dziewczyn podsunęła pomysł: w środku jest czekoladowe jajko.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka! Dla mnie pisanka = jedzonko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hi hi hi... właśnie dziubię (nie ma tu ortograficznego błędu) to jajeczko ;-))
    Tobie wyszło ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest fantastyczna! Mi marzec mija zdecydowanie szybciej niż minął mi luty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka, Kasiu!
    Wzorek pisanki bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ,tym bardziej podziwiam że haftowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka Kasiu,kolorowa i bardzo pyszna:)
    Pozdrawiam ciepło 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka. Hafcik cudowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczniutka karteczka z jajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny hafcik na pięknej kartce :)

    OdpowiedzUsuń