Strony

niedziela, 26 maja 2019

A Stitch in Time! [28]

Wypadałoby pokazać wreszcie postępy w moim HAED-ie zanim się miesiąc skończy... :D

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego mnie tutaj tak mało? Cóż,  moje życie kręci się teraz wokół zupełnie innych spraw.
A ponieważ doba ma ciągle 24-godziny, to naturalną koleją rzeczy hobby zeszło na plan dalszy, ustępując miejsca sprawom ważniejszym :)

Na szczęście nie porzuciłam igły całkowicie :) Dziś, z dużym opóźnieniem, pokażę miesięczne postępy w pracy nad ASiT. Zdjęcia pochodzą z długiego 1-majowego weekendu.

ASiT systematycznie rośnie :)
Pomału zbliżam się już do końca górnego paska (a przypominam, że haft ma 1 metr szerokości :o).

















Z poniższej statystyki wynika, że mam już zrobione 12,22% wzoru (fajna liczba :P).
A tak to wygląda w porównaniu z poprzednim miesiącem:


14 komentarzy:

  1. wspaniale brniesz do finału choć inne sprawy ty nie zaniedbujesz swej pasji:)
    czekam na dalsze postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem Twojej pracy i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz, jak burza, mimo wszystko.:) Cóż to będzie za obraz! Statystyka zapiera dech w piersiach, że też mnie takie coś nie przyszło do głowy.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft piekny, a ci dopiero, kiedy zawisnie na scianie-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne postępy ,gratuluję :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe postępy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i piękne postępy. Nadal trzymam kciuki za powodzenie :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!Jestem pod wrażeniem:))bardzo mi się ten wzór podoba,ale chyba nie starczyło by mi samozaparcia żeby go wyhaftować:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo już masz :) Trzymam kciuki za kolejny miesiąc wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wciąż podziwiam że dajesz radę i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ten metr prezentuje się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo rety, jak pięknie idziesz do przodu :). Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przyspieszenie z prędkością światła , pięknie przybywa ××× a ja z wypiekami na twarzy czekam na finisz !
    Pozdrawiam:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń