Strony

sobota, 21 grudnia 2019

Podsumowanie akcji Celinkowej :)

Dziś nic nowego nie będzie, bo okres przedświąteczny nie sprzyja robótkom, jednak postanowiłam zebrać w jednym poście maluszki, które przez cały rok powstawały w wolnych chwilach, z potrzeby serca :)
Otóż chodzi o akcję, którą pod koniec zeszłego roku ogłosiła Kasia z Krzyżykowego Szaleństwa pt. "Wyszywamy Celinki - akcja całoroczna".
Udało mi się wyhaftować 33 aplikacje, które pojedynczo były już pokazywane na blogu.
Dlatego teraz tylko zbiorczy kolaż :)
 A to zdjęcie od "Celinkowej Cioci" stanowiące potwierdzenie, że wszystkie hafciki bezpiecznie dotarły do celu :)

Mam nadzieję, że uszyte z nich Celinki dostarczą dostarczą właścicielom tyle radości, ile ja miałam przy ich haftowaniu :)

6 komentarzy:

  1. Piekne hafty, super ilośc, na pewno uszczęśliwią nie jedna osobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość hafcików jest powalająca! Na pewno każdy z nich wywoła uśmiech na niejednej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty i z pewnością będą cieszyć obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie jest wstyd ,bo sobie obiecywałam,że wyhaftuję "Celinki"i nie udało się zrobić żadnego:)może w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja i cudne hafciki wykonałaś. Miałam okazję poznać Celinkę osobiście, niesamowita kobieta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hafty- podziwiam i je i Twoje serducho:)

    OdpowiedzUsuń