Strony

sobota, 28 marca 2020

Choinka 2020 - 3/12

Nie zaskoczę Was kompletnie pracą, jaką wykonałam na zabawę choinkową u Kasi. Jest to znów zawieszka na bazie styropianowego serca z haftami projektu Veronique Enginger z broszury "La grande histoire de Noël N°2".

Tym razem z jednej strony sanie, które w oryginalnym projekcie ciągnęły urocze ptaszki. U mnie niestety ptaszki nie zmieściłyby się już na formie, więc sanie pozostały samotne, za to od siebie dodałam jakąś gwiazdkę :)
Z drugiej strony ta sama gwiazdka, która jest motywem łączącym wszystkie wykonane zawieszki tej serii.

Boki wykończyłam również w jednolity sposób, co w poprzednich zawieszkach. A więc taka tam nuda :D
Ale mam nadzieję, że fajnie będzie to wyglądało w komplecie na świątecznym drzewku :)


21 komentarzy:

  1. Cudo, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje serduszkowe zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie wyglądało cudnie , bo te Twoje serduszka są rewelacyjne, pięknie wykończone i maja świetne hafciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serduszka! Zakochałam się :) I tak elegancko wykończone na bokach, będą się pięknie prezentować na choince w takich właśnie tradycyjnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásne srdce, na stromčeku bude určite žiariť :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna zawieszka, bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Piękny komplet powstaje :-) Chyba się zapatrzę i może też coś "w stylu" wyszykuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Jestem zachwycona Twoimi serduszkowymi bombkami :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka, wspaniale ozdobi Twoją choinkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, a jaka precyzja wykończenia, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne serce i bardzo elegancko się prezentuje:-)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zawieszki, śliczne hafty, będzie niesamowita seria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje zawieszki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne hafciki i super pomysł na taką zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje haftowane serducha:)
    Pięknie je wykańczasz więc prezentują się naprawdę nieziemsko.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń