Strony

poniedziałek, 16 marca 2020

Rękodzieło i przysłowia - marzec

W obecnej trudnej sytuacji jedynym pocieszeniem jest to, że akcja #zostanwdomu sprzyja wykonywaniu naszego hobby. Na szczęście jesteśmy dużo bardziej odpowiedzialnym społeczeństwem niż Włosi, dlatego mam głęboką nadzieję, że się nie damy ;)

Tymczasem, prezentuję odrobione zadanie w zabawie "Rękodzieło i przysłowia" u Splocika. Oto wytyczne:
Na MARZEC proponuję takie oto przysłowia:
1. Kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę i scenę małżeńską.
2. Kiedy żurawie wysoko latają, prędkiej się wiosny ludzie spodziewają.

Wybrałam przysłowie nr 1, bo od razu miałam w głowie odpowiedni wzór haftu. Wzorek firmy SODA "Ice cream ladies" idealnie tu pasował :) 
W moim regionie stosuje się alternatywne powiedzenie, że "gdzie diabeł nie może, tam babę pośle" :D 
Jednym słowem, kobitki są niezastąpione ;)
Panienkę wyhaftowałam z myślą o Kołderkach za jeden uśmiech. Myślę, że taki kwadracik zapasowy zawsze się przyda :)

 
Częściowo wykorzystałam resztki mulin, więc haft posyłam też do wyzwania "Wymiatamy resztki".
Trzymajcie się i dbajcie o siebie :)

21 komentarzy:

  1. Super hafcik :) No cóż, my kobiety jesteśmy jakie jesteśmy, ale jesteśmy super, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna panieneczka! Uśmiecham się za każdym razem gdy patrzę na zdjęcie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny hafcik, lodowy kapelusz jest rewelacyjny !! Gratuluję pomysłu i wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba twoja realizacja, bo uwielbiam wzorki SODA.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Haft cudowny i na szlachetny cel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft i wykonanie, aż mi się gęba do niego, znaczy się "niej" uśmiechnęła :-)
    Cudo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny hafcik i na szczytny cel :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik :)
    Twój link i fotkę dodałam do wpisu z zadaniem marcowym.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny hafcik, no i na szczytny cel, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te dziewczyny z sody:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft!Cudownie dobrane kolory ,wspaniały pomysł i wykonanie .Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak! Ten kapelusik nie ma równych sobie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lód na głowie? Świetna interpretacja przysłowia.Aż się uśmiałam . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba pierwsze przysłowie i super , że do niego podeszłaś.
    Cóż , trochę prawdy w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny hafcik.Kapelusz z lodowego rożka hi,hi,od razu się humor człowiekowi poprawia :)

    OdpowiedzUsuń