Strony

środa, 10 czerwca 2020

Ekaterina Volkowa - Figi z żukiem #8, czyli Nowy haft na Nowy Rok - podsumowanie maja

Dzięki zabawie "Nowy haft na Nowy Rok" u Ani KreatywnejTV moje figi systematycznie rosną :)
Oto co przybyło w maju:

Można skarżyć się na wysoki poziom trudności schematów Ekateriny Volkovej, ale dzięki temu haft wygląda niezwykle realistycznie :) Kolorki dobrane są naprawdę po mistrzowsku :) Choć jak patrzę na zdjęcia, to widzę, że ostre światło słoneczne nieco je przekłamało. W realu są cudowne!
Zostało jeszcze trochę kreseczek i figa będzie gotowa :)
A całość prezentuje się teraz tak:
Było tak:
A ja już zaczynam długi weekend :) Ostatnio pogoda mocno się popsuła, ale mam nadzieję, że w końcu wyjdzie słonko :) Ja planuję solidnie odpocząć, a Wy? Buziaki!

19 komentarzy:

  1. WOW! WOW! WOW! Cudowny ten haft, piekne wykonanie, moge sobie wyobrazic satysfakcje :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft! Już zachwyca realizmem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest niesamowity, wygląda obłędnie! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft coraz bardziej nabiera rumieńców! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest, a będzie jeszcze piękniej :-) Życzę udanego wypoczynku i pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam do Ciebie często i sprawdzam cotco w igachf słychać. Moje szlag trafił, bo straciłam serce i zapał do nich. Został robaczek i on sam bez towarzystwa fig zdobi moją łazienkę- ku zgorszeniu Mam :))) Ale pięknie jest. Cieszę się że wytrwałaś i tak niewiele do końca. Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki za byki..słownik w tel płata figle..oczywiście miało być zdanie: " co tam w figach"..

    OdpowiedzUsuń
  8. Te figi są przepiękne! Każdy krzyżyk wart postawienia, gdyż wyglądają one jak obraz, a nie haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Figi wyglądają jak prawdziwe, podziwiam wielką staranność haftu. U nas też podoba kiepska, a myślałam, że zrelaksuję się dziś spacerując po plaży...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wyglada pieknie! Baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft:))masz rację,to dość trudne hafty:)ale gotowe osiągają mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft świetny. ale te pazurki! MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wygląda ten haft. Haft z pewnością wymagający, ale za to jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny hafcik powstaje :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń