Strony

sobota, 28 kwietnia 2018

Kwietniowe bingo :)

Koniec miesiąca za pasem, więc mimo, że pogoda nie nastraja do siedzenia przed komputerem, to czas najwyższy pokazać kartki na Anulkową zabawę :) W kwietniu powróciło bingo, które bardzo lubię :)
Moje kartki powstawały stopniowo i szczerze mówiąc robiłam je trochę w ciemno, bo z bingo Ani zapamiętałam tylko "główne" motywy ;) Zamiast zimowych karteczek postawiłam na wiosenne I oto co zrobiłam :)
Na pierwszy ogień kartka urodzinowa, którą pokazywałam już TUTAJ, dlatego dodaję tylko jedno zdjęcie "dzienne" ;)
Balony-tekst-prostokąt
Kolejna kartka okolicznościowa: linia motyl - biały-tekst
Wzorek pochodzi z Cross Stitchera, tylko spolszczyłąm napis :)
Na koniec kartka wielkanocna: linia drób-prostokąt-biały

Zdjęcia działkowe, bo przy dzisiejszej pogodzie cały dzień spędziłam doglądając roślinek :)
Życzę Wam takiej pogody na resztę długiego weekendu i zazdroszczę tym, którzy cały tydzień będą mieli wolny. Ja niestety pracuję :P
Wszystkie hafty powstały z resztek, więc zgłaszam je również na wyzwanie Igiełki-MB :)
Zostawiam jeszcze kolaż dla Szefowej i zmykam do tamborka :) Roślinki wypielone, obiad ugotowany i "posprzątany", to i mi się w końcu coś należy :DD Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Świetne kartki :)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki i w jak cudowniej wiosennej scenerii.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, piękne, radosne, wesołe karteczki! A do tego zdjęcia zrobione w świetnej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne karteczki! ta z motylkami podoba mi sie najbardziej - cudne kolorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie super karteczki, fajniutkie hafciki,ta pierwsza z ptasiorkiem jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko śliczne, i ptaszorek z balonikami, i motylki i kurka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki! Ta kura wśród stokrotek wygląda obłędnie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle cudnych prac powstało ostatnio u Ciebie a ja mam takie zaległości w komentowaniu, wspaniałe hafty i kartki :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No extra są te hafty i kartki z nimi a w wiosennej odsłonie prezentują się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń