Strony

czwartek, 26 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #8

Czas leci i to już ósma odsłona tajemniczego haftowania z Asią :) SAL robi się coraz mniej tajemniczy, ale ja dalej nie wiem i nie chcę wiedzieć co to do końca będzie :) Nie szukam podpowiedzi, tylko cieszę się z kolejnych wyłaniających się fragmentów :) W końcu czuć wiosnę na obrazku!
Nie wiem, czy już pisałam, że uwielbiam wszystkie SAL-e :) Wspólne haftowanie daje niesamowitą motywację!
Samej chyba nie udałoby mi się czynić tak regularnych postępów :)
W grupie zawsze raźniej :) Dzięki dziewczyny !

11 komentarzy:

  1. Pięknie, kolorowo, tajemniczo. Czekam ☺, będzie pięknie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyraźnie widać co to jest. Aż szkoda, bo skończyły się dowcipne domysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ogromnie cieszy to wyszywanie w grupie :) Nie mogę się doczekać aż wszystkie pokażemy co też nam na tych kanwach rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie idzie Wam to wyszywanie i super bedzie obrazek. Teraz juz wieksza nabralam pewnosc co to bedzie. Fajne kolorki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to będzie to już wiadomo, ale fajne będzie zobaczyć efekt końcowy bo całość zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem wiem, ale nie powiem
    Cudownie dajesz sobie radę z Sal-ami
    Mogę tylko cichutko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczęłam haftować ten wzór od góry, ale nigdzie nie pokazuję postępów, by nie psuć Wam zabawy ;) Powiem tyle... z efektu końcowego będziecie zadowolone, bo wzór jest naprawdę piękny :D

    OdpowiedzUsuń