Strony

piątek, 15 czerwca 2018

Imieniny czerwca :)

W ostatniej chwili na linkowanie wrzucam post z kartką na zabawę "Imieniny miesiąca" u Hanulka.
W czerwcu mieliśmy zrobić kartkę dla malucha :)
No właśnie, kartka :P Przed chwilą skończyłam ją kleić, ale zaprezentuję ją jutro z samego rana i co nieco o niej opowiem.. Zdjęcia nocne wychodzą tak paskudnie... Poczekajcie proszę :)

*** 
I oto kartka :) W świetle dziennym wszystko prezentuje się dużo lepiej :)
Przygotowałam kartkę na powitanie pewnego maleństwa :) Podobno ma być chłopiec :)
Haft wykonałam na lnie Belfast 32 ct w kolorze kości słoniowej. Od siebie dodałam trochę metalizowanej muliny. Dodatków niewiele, ale ja lubię taki styl :)
Maleństwo przyjdzie na świat dopiero w październiku, dlatego zrezygnowałam z personalizacji dodając uniwersalny napis.
Dziękuję za Waszą cierpliwość i życzę Wam cudownego weekendu :) Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Przeurocza karteczka! I jednak haft na lnie to haft na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzorek, pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było zaczekać, piękny haft i cudna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka w takiej odsłonie jak jest:)
    Dodatki tu gdzie trzeba i nie za wiele. Nadmiar przytłoczył by haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza jest, na pewno rodzicom maluszka się spodoba, a raz kiedyś i samo maleństwo będzie ją podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna karteczka z wózeczkiem, oby się urodził chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń