Strony

środa, 6 czerwca 2018

Majowe liftowanie :)

Dziś ostatni moment, żeby podrzucić żabie na Rogatym zliftowaną kartkę na majowe wyzwanie.
Zliftowałam poniższą kartkę Umbrelli:
Z mojego liftu nie jestem szczególnie zadowolona. Wyszło jakoś blado i nijako, ale tak już musi zostać, bo niedoczas nie pozwala na dalsze kombinacje ;)
 
Hafcik z książki "La Magie de Noel" Veronique Enginger, nieco kombinowany przez pomyłkę i zbyt krótkie przycięcie kanwy ;) No jakoś od początku nie szło :D

 Mimo wszystko cieszę się, że zdążyłam z kartką i sprostałam wyzwaniu :)
Dziękuję za Waszą obecność :))

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka, nie widać pomyłki. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. cud, miod, malina! :) nie wiem, co Ty tam chcesz od tej pieknej kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie blado i nijako tylko elegancko i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) I ja czasem przekombinuje wzór hi hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) I ja czasem przekombinuje wzór hi hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej no, nie zawsze może być kolorowo, nawet w rękodziele czasami musi być pod górkę :D Co nie zmienia faktu, że kartkę Kasiu zrobiłaś bajeczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam jesteś zbyt surowa, karteczka wcale nie wyszła blado i nijako, jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, jesteś zbyt surowa dla siebie - świetna kartka wyszła i już! Elegancka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń