Strony

poniedziałek, 7 października 2019

A Stitch in Time! [33]

Czas na kolejne sprawozdanie z postępów w pracy nad ASIT. Pracę we wrześniu zakończyłam na końcu 15-stej strony wzoru (licząc wersję papierową), co stanowi 17,04% całości pracy.
Cieszę się, że systematycznie przybywa haftu i wszystko idzie "zgodnie z planem" :) A plan jest bardzo prosty - żeby haft nie wylądował na dnie szuflady!
Na szczęście te kolory i mnogość szczegółów sprawiają, że nie sposób się znudzić tym haftem :)
Patrząc na całość to ciągle kropla w morzu, ale wiem, że kropla do kropli, ziarnko do ziarnka ... :))
... i kiedyś będę się bardzo cieszyć, że dokonałam niemożliwego :))
W porównaniu do zeszłego miesiąca wygląda to tak:
A dla pamiętnika zostawiam jeszcze statystykę z aplikacji CS Saga ;)
Niezmiennie, z całego serca dziękuję wszystkim za doping :))

23 komentarze:

  1. O ja cie, jak widzę, ile jeszcze masz przed sobą...;) Wydaje mi się jednak, że najgorsza jest pierwsza i ostatnia strona (to tak z moich doświadczeń). Obraz już jest obłędny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie !!! Coś pięknego będzie !! Trzymam kciuki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 17% to już nie takie nic - kawał pięknej roboty!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne ile do końca. Ważne jest żeby gonić króliczka, a nie dogonić go :)
    Ale oczywiście kiedyś go dogonisz i będzie na ścianie wisiało cudeńko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory niesamowite. I wciąż do przodu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    Podziwiam, każda odsłona robi na mnie kolosalne wrażenie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest, nadal Cię dopingujemy. Z miesiąca na miesiąc widać postępy. Przy dużych pracach, nie tylko rękodzielniczych robię tak, że wyznaczam sobie etapy pomiędzy, do których łatwiej dojść i pomaga mi to w dokończeniu całości. A Ty masz już jedną linię, teraz kolejne i …. Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! Ja ostatnio musiałam przystopować, bo zaczął się rok szkolny i męczę od miesiąca jedną stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o doping to na mnie możesz liczyć :):):) Z ciekawością oglądam Twoje postępy , cały czas podziwiając proces powstawania tak ogromnej pracy na tak malutkiej ramce.Im więcej xxx tym materiał cięższy.
    Czekam na więcej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. z wrazenia az mi szczęka opada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieustannie podziwiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, wiem, że zamierzony plan wykonasz :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow będzie piękny, dobrze Ci idzie, tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie kolejne fragmenty haftu się wyłaniają. Podziwiam cierpliwość z jaka dążysz do celu. Masz rację, pracę zaplanować trzeba, wtedy znacznie łatwiej zadaniu sprostać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam cię za wytrwałość i dążenie do celu! Oczywiście dopinguję całym sercem :)
    Postępy są widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałam wyniki i podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie piękny obraz. Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń