Strony

wtorek, 1 października 2019

Choinka 2019 - 9/12

Na wrześniową odsłonę zabawy "Choinka 2019" u Xgalaktyki prezentuję Renifera, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

Wzór składa się prawie z samych półkrzyżyków, więc robi się go dość szybko :)
Ujął mnie dlatego, że ma w sobie jakiś niezwykły klimat oczekiwania na Święta :)
Wzór jest darmowy, można go pobrać na stronie autorki.
Wyhaftowałam go na lnie Hobby Studio 35 ct w kolorze ecru, muliną DMC.
Oprawiłam w prostą, białą ramkę i myślę, że prezentuje się interesująco :)


A święta tuż, tuż! Choć pewnie i tak mnie zaskoczą :)

33 komentarze:

  1. Delektuje się zapachem pierwszej śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny! widać, że renifer wyczuwa juz nadchodzące święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft i przepięknie się prezentuje oprawiony w tę ramkę. Super praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft jest wspaniały i tworzy cudną całość z tą prostą rameczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny, piekne się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny <3 wzorek już pobrany może uda mi się go wkrótce wyhaftować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny, ale ja bym poległa na konturach. Brawo dla Ciebie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ci sie wcale nie dziwię, ze zakochałaś się w tym rogaczu;) jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft.Rogacz jakby marzeniom się oddał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo pozytywna mordka i zastosowanie półkrzyżyków to moim zdaniem strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny do zakochania nie powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny haft, jaki uroczy renifer, ten jego uśmiech. Absolutnie zachwycająca praca z cudownym klimatem świąt bożego narodzenia. Jestem oczarowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nádherný obraz a páči sa mi aj tá látka na vyšívanie!!!
    Pozdravujem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu renifer jest cudny :).

    Dziękuję za namiary na schemat. Już sobie ściągnęłam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny! czuje pierwszy śnieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest przepiękny! Można się od razu zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny obrazek wyszyłaś, wspaniale go oprawiłaś i uwieczniłaś na zdjęciach.
    To rozkosz, mieć tak piękną ozdobę ściany na święta :)
    Uściski Kochana zasyłam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny haft. Taki zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny hafcik, aż narobiłaś mi ochoty. Coś czuję, że sama również taki popełnię. Dziękuję za informacje o schemacie.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jelonek. Dzięki za info już sobie zapisałam schemat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny Jelonek w idealnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń