Strony

piątek, 13 lipca 2018

Hand Made świętuje z małą Mi - podsumowanie czerwca

Jak zwykle spóźnione podsumowanie moich czerwcowych zmagań w realizacji postanowień noworocznych w zabawach u Reni :) Okres wakacyjny, a u mnie kompletny brak czasu na hobby! Ale widzę po Waszych blogach, że macie często ten sam problem :) Jak ja już marzę o urlopie! Ale... jeszcze trochę :)
Wróćmy do zabaw :)
W czerwcu "Hand Made świętuje.." kolejnym frywolitkowym ubrankiem na bombkę.Nie miałam weny, ani pomysłu, w rezultacie jest jeden powtarzalny i dobrze znany we frywolitkowym świecie motyw, dopasowany "na oko" do bombki średnicy 80 mm. Wzorek zapewne ma właściciela, ale nie umiem go wskazać, mignął mi w jakiejś książce.
Jak zwykle użyłam białego kordonka Ariadna 30tex x4, z którym bardzo fajnie mi się pracuje :) Tania i bardzo przyzwoitej jakości niteczka :) Nie miałam kiedy zrobić ładnych zdjęć, więc są tylko takie prawie nocne ;)
A teraz zabawa z Małą Mi, czyli podsumowanie realizacji postanowień w czerwcu:
  1. Publikować posty na blogu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.  => Mimo natłoku zajęć dałam radę :)
  2. Systematycznie co miesiąc stawiać krzyżyki w ASiT.  => Zrealizowane!
  3. Skończyć haftowanie Odalisque.  => Do przodu - w czerwcu spadła kolejna strona wzoru => TU :)
  4. Wyhaftować przynajmniej 1 wzór z prezentów otrzymanych od Mikołaja :)  => Ehh, jak tak dalej pójdzie to prezenty te niechybnie doczekają kolejnych świąt :PP Klapa!
  5. Wyhaftować 10 kwadracików kołderkowych lub celinek. => W czerwcu też nie było czasu na kwadraciki, więc dotychczasowy wynik pozostał bez zmian - jest 6 szt :)
  6. Wytrwać w zabawach blogowych, do których się zapisałam :)   => Jakoś się udało :)
  7. Spróbować Needlepointa, bo to technika, którą od dawna skrycie podziwiam np. u Tereni, a ostatnio u    Uli :)  => Tiaaa... Chęć dalej jest, czasu wciąż brak :D
  8. Dalej oswajać swoją maszynę do szycia i opublikować w tym roku przynajmniej 2 posty z uszytkami mojego autorstwa :D   => Punkt ten wykreślony = minimum zrealizowane :)
  9. Odświeżyć szatę bloga, a przede wszystkim stworzyć zakładkę z galerią  moich prac. Niestety jestem kiepska w poruszaniu się po blogspocie od  środka, ale muszę się w końcu nauczyć :) Ileż można prosić dzieci o  pomoc :P   => Znów klapa! Na bloga to już ani czasu, ani siły, ani chęci nie starcza :(
  10. Bardziej polubić się ze swoim kontem na Instagramie i Facebooku  i na bieżąco pokazywać tam co się u mnie aktualnie dzieje. Zauważyłam,  że większość blogerek częściej jest aktywna w mediach społecznościowych  (przecież to szybciej!), u mnie jest odwrotnie.  Cóż, jestem z pokolenia  BC :)   => Jak w pkt 9...
  11. Pojechać do Łodzi na wystawę "Inspirujemy kolorem"  - bardzo chciałabym zrealizować ten punkt, ale czy się uda? Już wiem, że nie uda mi się posłać żadnej pracy na konkurs, ale mimo tego bardzo chciałabym na własne oczy zobaczyć prace innych hafciarek :)
  12. Pojechać na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu - choć to raczej marzenie, niż plan :)   Ehh, raczej będę musiała odpuścić..
No i teraz mogę skupić się na lipcu :)) Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Jak ja lubię Twoje frywolitkowe ubranka na bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie prace frywolitkowe. Zakochałam się w tej technice, choć brak mi czasu, by się jej nauczyć, nad czym bardzo ubolewam :( Dobrze, że przynajmniej mogę je pooglądać u innych. Ciągle mnie zachwycacie swoimi dziełami. Ubranko na bombkę jest rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee i tak sporo działasz.:) A ja też wolę bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitka to jest moja niespełniona miłość. Chociaż u Ciebie sobie ją popodziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna bombeczka!!
    wzoru nie znam, ale ja skupiłam sie na tych bez wypełniacza:)
    Dopiszę Cię do czerwca, bo rozumiem doskonale co to brak czasu:D
    dzięki za kolejny miesiąc i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bombeczka,ja nie zrobiłam ani jednej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne frywolne bombki, uwielbiam, bo są piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka w frywolnym ubranku cudna, ale będzie extra choinka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń