Strony

sobota, 28 lipca 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ wrszecie FINAŁ !!!

Pamiętacie jeszcze fantastyczną zabawę, jaką zorganizowała Asia z bloga Kolorowe Fantazje, w tajemnicze haftowanie? Ach, co to były za emocje! Uwielbiałam te nasze czwartki i to zgadywanie, co też wyłania się z tamborka :))
Wiem, trochę dawno to było.. Mimo, że haft ukończyłam w terminie, to z odsłoną finału finałów zwlekałam, bo chciałam pokazać wypieszczony i oprawiony obrazek. No i zeszło się z kupnem ramki :DD
Czerwiec był katorgą w pracy, a i w lipcu się nie składało, bo albo nie miałam czasu pojechać do sklepu, albo zapominałam zabrać ze sobą obrazka, żeby przymierzyć do ramki ;) W końcu i tak kupiłam ramkę na pamięć :)
 
 Ale po kolei :) Najpierw była kąpiel :)
  
Dopiero prasowanie wydobyło całe piękno haftu :)
Powiem Wam, że haftowanie na lnie w kolorze błękitnym było strzałem w 10 :)
Jeszcze trochę szczegółów:
Kolorki w tym hafcie mnie zachwycają :)

Jeszcze robocze zdjęcie wśród peonii na dowód, że skończyłam w terminie :)
 A teraz już efekt końcowy :) Ramkę kupiłam "na oko", na szczęście okazało się, że fajnie pasuje do haftu :) 
Zwróćcie uwagę jak pięknie odbija się niebo na poniższym zdjęciu :)


Dziękuję Hani, Magdzie, Uli i Nati za wspólne haftowanie. Dziękuję Asi za zorganizowanie świetnej i emocjonującej zabawy :) To był fantastyczny czas i wielka przyjemność haftować razem z Wami :)
Dane techniczne:
"Время весны" - Czas wiosny na podstawie ilustracji Leny Glushkova
projektantka: Maria Brovko 
 106 x 127 krzyżyków 
materiał: len Belfast Vintage 32 ct kolor 5139 niebieski
mulina DMC - 29 kolorów + kilka łączonych
ramka drewniana  Carlson&Piechocki 24 x 18 cm

Miłego weekendu Kochani, a ja od dzisiaj oficjalnie rozpoczynam urlop :)) Yupi!!!

18 komentarzy:

  1. Piękny hafcik dostał piękną oprawę a Ty pięknie wykonałaś zadanie :) Miłego urlopu Ci życzę i wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe cudnie wygląda w tej oprawie, Podziwiam to haftowanie na lnie.. hm muszę zrobić jeszcze jedno podejście do tematu lnu :-)
    Fajna była zabawa i piękne jej efekty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala warto było czekać.!!!
    Udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! Rzeczywiście dobór żywych kolorów jest strzałem w dziesiątkę.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie się prezentuje Twoja Klepsydra! Niebieski len pięknie wyciągnął kolorki. Oprawa pasuje idealnie.Super! Pozdrawiam i życzę fantastycznego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i doczekaliśmy się końca, piękny efekt :-) Cudo powstało :-) Tak tylko się zastanawiam, czy w tej górnej części klepsydry to jest zima, która się topi i przelewa do dolnej, czy odwrotnie? Nie, chyba skoro na górze są motyle, to tam jest wiosna? Tak czy owak efekt WOW :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka pasuje idealnie - warto było czekać na tak dopieszczony obrazek :)
    Świetnie dobrałaś materiał - kolejna przepiękna hafciarska praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, wybrałaś rewelacyjną ramę! Przepięknie wyeksponowała urodę haftu! No ja jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje, a ramka dała efekt WOW ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny hafcik, tylko pozazdroscic, pieknie sie prezentuje w rameczce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku! ale piekna oprawa! obrazek wyglada idealnie... miodzio!
    Z calego serducha dziekuje za udzial! Straszliwie brakuje mi tych naszych czwartkow - az wzielo mnie na wspominki :D udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dobrana ramka :) Super kolorki, całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca,super dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń