Strony

czwartek, 4 października 2018

Hand Made świętuje z małą Mi - podsumowanie września :)

Jak co miesiąc robię podsumowanie zabaw "Hand made świętuje" u Reni :)
Hand Made tradycyjnie świętuje u mnie kolejnymi gatkami na bombkę :)
Wzór jak zwykle kombinowany, ale nic odkrywczego ;) "Odkrywczo" przykleiłam półperełki na środki "kwiatków" :)

A teraz zabawa z Małą Mi, czyli podsumowanie realizacji postanowień na 2018 rok we wrześniu:
  1. Publikować posty na blogu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.  => Mimo "ciężkiego" miesiąca udsło się :)
  2. Systematycznie co miesiąc stawiać krzyżyki w ASiT.  => Zrealizowane!
  3. Skończyć haftowanie Odalisque.  => Wrzesień przeleżała w szufladzie, ale plan dalej aktualny ;)
  4. Wyhaftować przynajmniej 1 wzór z prezentów otrzymanych od Mikołaja :)  => Ha! W końcu rozpoczęłam pracę nad jednym z nich, a to już wielki sukces :) Co to pokażę w jednym z następnych postów :)
  5. Wyhaftować 10 kwadracików kołderkowych lub celinek. => Do mojego "stosiku" kwadracików dołączył Tygrysek (Klik) i razem jest już 8 :)
  6. Wytrwać w zabawach blogowych, do których się zapisałam :)   => Prawie się udało :) Jedynie na "Kocham frywolitkę" zabrakło czasu.
  7. Spróbować Needlepointa, bo to technika, którą od dawna skrycie podziwiam np. u Tereni, a ostatnio u    Uli :)  => No niestety, znów nic z tego.. :D
  8. Dalej oswajać swoją maszynę do szycia i opublikować w tym roku przynajmniej 2 posty z uszytkami mojego autorstwa :D   => Punkt ten wykreślony = minimum zrealizowane :)
  9. Odświeżyć szatę bloga, a przede wszystkim stworzyć zakładkę z galerią  moich prac. Niestety jestem kiepska w poruszaniu się po blogspocie od  środka, ale muszę się w końcu nauczyć :) Ileż można prosić dzieci o  pomoc :P   => Nic z tego niestety..
  10. Bardziej polubić się ze swoim kontem na Instagramie i Facebooku  i na bieżąco pokazywać tam co się u mnie aktualnie dzieje. Zauważyłam,  że większość blogerek częściej jest aktywna w mediach społecznościowych  (przecież to szybciej!), u mnie jest odwrotnie.  Cóż, jestem z pokolenia  BC :)   => Hmm.. mam coraz mniejszą nadzieję na "polubienie się" z mediami społecznościowymi :P
  11. Pojechać do Łodzi na wystawę "Inspirujemy kolorem"  - Gala tuż, tuż :) Mam nadzieję, że dojadę :)
  12. Pojechać na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu - choć to raczej marzenie, niż plan :)   Postanowienie pozostanie niezrealizowane.. Głównie ze względów finansowych, ale też nie sądziłam, że warsztaty, które by mnie interesowały tak szybko się "rozejdą".. Niezrealizowane marzenia przekładam na rok następny :))
Serdeczności posyłam!!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje frywolitkowe bombki! Po prostu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te gatki- tak samo jak wszystkie poprzednie:)
    Dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gatki wyszły Ci rewelacyjnie. W takiej bombce można się zakochać bez pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki rewelacja :) Będą się pięknie prezentowały na choince :)

    OdpowiedzUsuń