Strony

niedziela, 21 października 2018

Październikowa kartka wg mapki :)

Przez cały tydzień nie miałam nic rękodzielniczego do pokazania, bo jakoś wszystko rozgrzebane i niepokończone ;) Czasu nie ma, żeby nad czymś dłużej przysiąść, więc stawiam po kilka krzyżyków to tu, to tam, bez ładu i składu.. Wczoraj jednak przysiadłam, żeby skończyć malutki hafcik na kartkę, a że był to dzień wolny to i kartkę udało mi się zmajstrować wieczorem :) Kartka do mapki Uli na październik. Prosta i wdzięczna :)
Niestety popełniłam duży błąd, który w znacznym stopniu zaburza mi odbiór kartki :( I to nie w samej kartce, tylko w hafcie, który chciałam szybko skończyć i - zamiast zastosować pin-stitch-e przy haftowanych gwiazdkach - prymitywnie  poprzeciągałam nić pod spodem kanwy, co po przyklejeniu haftu na kartonik stało się bardzo widoczne, wrr..
W realu nie rzuca się tak bardzo w oczy, ale zdjęcie bezlitośnie uwypukla ten mankament i jestem zła na siebie, bo już nie mogę tego poprawić :(
Mapka, do której powstała kartka:


Wiem, że pocieszycie mnie w komentarzach i już mi trochę lepiej :) Zabieram się za następną kartkę i liczę, że będzie bardziej udana :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo piękna karteczka, a aniołek słodziutki:-)
    Zdjęcia bywają bezlitosne, dlatego rzadko robię sobie zdjęcia;-)
    Też kiedyś zrbiłam taki błąd, bo myślałam że na czarnym nie będzie widać, a po podklejeniu powstały wypukłe linie:-( No ale teraz robię już każdą gwiazdkę, czy kropkę osobno, a u Ciebie to źle nie wygląda:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie napisałabyś o tych przeciągniętych nitkach, to nawet nie zwróciłabym na nie uwagi :) A kartka wyszła Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza ten aniołek jest słodki !Ja też coś takiego kiedyś zmajstrowałam -przeciągnęłam czarną nitkę miedzy oczami i to na kwadraciku kołderkowym.Dobrze że był czas żeby to poprawić
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odjęło to kartce jej niewątpliwego uroku. Nie przejmuj się tym wcale, karteczka jest prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Gdybyś nie napisała nic o tych nitkach, to bym nie zwróciła w ogóle uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!, przyznaję, że gdybyś nie napisała o tej małej wpadce to wcale bym tego nie zauważyła. Czyli jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj nie jest źle, tym bardziej, że pewnie na żywo wcale tek źle nie wygląda. A sam hafcik jest cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik i wygląda cudnie na tej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Człowiek uczy się na błędach... niestety... lepiej uczyć się na czyichś niż na swoich... jednakże kartka nie wygląda źle, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń