Strony

sobota, 27 października 2018

Życzenia nitką haftowane :)

W zabawie kartkowej u Ani w październiku mamy nową technikę jaką jest haft matematyczny :) Dla mnie rzeczywiście nowa i dzięki Ani miałam okazję spróbować jej po raz pierwszy.... i na pewno nie ostatni, bo technika ta bardzo mi się spodobała :) Powstały 3 karteczki :) Pierwsza, z którą miałam najmniej problemów i jedyna, z której jestem zadowolona.
Lubię taką prostotę :)
Błyszcząca tektura falista i brokatowa zielona nitka gwiazdki bardzo fajnie się mienią, czego niestety na zdjęciach nie udało mi się uchwycić.
Kartka wielkanocna - tu haft matematyczny na jajku został trochę skryty pod koralikami, które postanowiłam wkomponować w ściegi i ty samym zużyć resztkę pałętających mi się koralików.
Miałam problem z kompozycją kartki, bo nic mi nie pasowało. Ostatecznie pisankę wycięłam z kartonika, pododawałam różne resztki  i wyszło takie przekombinowane "coś" :P

Trzecia karteczka jest również bożonarodzeniowa. Tutaj "machnęłam się" trochę w kolejności dziurek i gwiazdka nie jest tak symetryczna jak być powinna :) Ale to rękodzieło i nie musi być idealne :D

 Żeby nie czuła się samotna, dodałam kilka śnieżynek i półperełek i... znów wyszło za dużo :P
Ani dziękuję za motywację, aby spróbować czegoś nowego i zostawiam kolaż wszystkich kartek :)
 

21 komentarzy:

  1. Śliczne, pomysłowe i starannie wykonane. Mój haft matematyczny nie jest taki dokładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ja się cieszę, że polubiłaś się z haftem matematycznym. Debiut na miarę podium Jest extra!!! Zwłaszcza ta pierwsza gwiazdka. Ale super jest tez jajo z koralikami, doskonały pomysł a efekt świetny. Ostatniej gwiazdce też niczego nie brakuje.Jednym słowem miodzio!!!
    Mam nadzieję, że jeszcze zobaczę u Ciebie haft matematyczny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczki, pierwsza rzeczywiście najfajniejsza, ale i pozostałym nic nie brakuje. A jajeczko przystrojone w te koraliki prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki :) Ja niebieską zostawiłabym bez śnieżynek albo mniejsze trzeba by dać, bo troszkę przytłaczają (mam nadzieję, że się nie obrazisz)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki - ta pierwsza ekstra wyszła :) Ostatnia za to oryginalna i jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kartki Kasiu! Koniecznie muszę kiedyś spróbować takiego rodzaju haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza gwiazdka przypomina kolorową mandalę a ja lubię mandale:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twórcza kobieta tysiąca talentów !
    Piękne, pomysłowe i oryginalne karteczki :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki stworzyłaś i podobają mi się wszystkie, bo każda jest po prostu inna. Ciekawe efekty uzyskałaś i spróbowałaś nowych możliwości, ale to naturalne przy poznawaniu nowej techniki. Dobra robota. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowne! Szczególnie pierwsza.:) Mnie też się spodobał ten haft mimo początkowych obaw.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnei się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! Ta z pisanką najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, widać, że haft matematyczny opanowany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki! Pierwsza rzeczywiście wymiata;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze karteczki! Pomysł z koralikami jest bardzo oryginalny ale najbardziej spodobała mi się pierwsza kartka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. widać że haft Ci przypasował-bo kartki wyszły śliczne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń