Strony

niedziela, 2 grudnia 2018

Hand Made świętuje z małą Mi - podsumowanie listopada :)

Dziś post podsumowujący ostatnie zabawy listopadowe, w których biorę udział i jakoś tak traktuję je nierozłącznie :)
Obie zorganizowała Renia.
Hand Made świętuje tradycyjnie frywolitkową bombką. Motyw główny to Mary Konior's "Masquerade", a wzór pochodzi z książki Tatting with Visual Patterns. Reszta to tzw. inwencja własna.
Użyłam szklanej bombki średnicy 80 mm, kordonek jak zwykle Ariadna 30 tex x 4.
Kilka szczegółów:

 
To teraz  Zabawa z Małą Mi, czyli podsumowanie realizacji postanowień na 2018 rok w listopadzie. Z tą zabawą to już chyba sama zostałam na placu boju, ale ja lubię motywację i uparcie dążę do celu :) Poza tym sama jestem ciekawa jak mi pójdzie :D
  1. Publikować posty na blogu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.  => To postanowienie okazało się być najłatwiejszym w realizacji i cieszę się, że tak jest :)
  2. Systematycznie co miesiąc stawiać krzyżyki w ASiT.  => W żadnym miesiącu nie zawiodłam, brawo ja!
  3. Skończyć haftowanie Odalisque.  => Postanowienie mocno zagrożone, bo w tym miesiącu Odaliska znów nie ujrzała światłą dziennego 😭
  4. Wyhaftować przynajmniej 1 wzór z prezentów otrzymanych od Mikołaja :)  => Haftuję pomaleńku figi, ale jaki ten schemat jest przekombinowany! Wrr... Idzie raczej... wolno 😂
  5. Wyhaftować 10 kwadracików kołderkowych lub celinek. => Ha, zaliczone! Kolejny punkt można wykreślić :) Oto moje kwadraty:

  6. Wytrwać w zabawach blogowych, do których się zapisałam :)   => Brawo dla mnie, bo się udało :) 
  7. Spróbować Needlepointa, bo to technika, którą od dawna skrycie podziwiam np. u Tereni, a ostatnio u    Uli :)  => Eee.. porażka blisko :(
  8. Dalej oswajać swoją maszynę do szycia i opublikować w tym roku przynajmniej 2 posty z uszytkami mojego autorstwa :D   => Punkt ten wykreślony = minimum zrealizowane :)
  9. Odświeżyć szatę bloga, a przede wszystkim stworzyć zakładkę z galerią  moich prac. Niestety jestem kiepska w poruszaniu się po blogspocie od  środka, ale muszę się w końcu nauczyć :) Ileż można prosić dzieci o  pomoc :P   => Brak, czasu, brak umiejętności = zero :D
  10. Bardziej polubić się ze swoim kontem na Instagramie i Facebooku  i na bieżąco pokazywać tam co się u mnie aktualnie dzieje. Zauważyłam,  że większość blogerek częściej jest aktywna w mediach społecznościowych  (przecież to szybciej!), u mnie jest odwrotnie.  Cóż, jestem z pokolenia  BC :)   => Cienko.. :D
  11. Pojechać do Łodzi na wystawę "Inspirujemy kolorem"  Zrealizowane!
  12. Pojechać na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu - choć to raczej marzenie, niż plan :) - Nie udało się :(
To na razie tyle :) Za miesiąc okaże się, czy udało mi się zrealizować postanowienia chociaż w 50 % :) 

8 komentarzy:

  1. Jest bardzo dobrze z Twoimi postanowieniami, chyba już jest 50% - Brawo Ty. A bombka śliczna, przepiękna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki wspaniale wyglądają! Brawa za konsekwencję i realizację postanowień :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Realizacja postanowień idzie Ci świetnie :) Przecudne są Twoje bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombka jest cudowna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Plan dla mnie zrealizowany na 6+
    Słowem! Tyle rzeczy wykonanych, zrealizowanych.
    I to w jakim stylu!!! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też bardzo pomaga robienie list i planowanie :) twoja lista na prawdę spora i fajnie, że tyle rzeczy udało ci się zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie realizujesz swoje plany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bombka jest przepiękna!!! :)
    Gratuluję, że tyle spraw udało Ci się zrealizować zgodnie z planem - mi nie zawsze się udaje :P

    OdpowiedzUsuń