Strony

środa, 12 grudnia 2018

Imieniny grudnia :)

Wraz z końcem roku kończy się kolejna fajna zabawa :) Dziś żegnam "Imieniny miesiąca" u Hanulka.
Ostatni temat zadany przez Hanię to kartka z Mikołajem.
U mnie mikołaj dość nietypowy, bo zakochałam się w babeczkach z jednego z ostatnich numerów Cross Stitchera :)
Już jedną z nich widziałyście w moim ostatnim poście, a dzisiaj kolejna przebrana za Mikołaja :))
A kartka  - zupełnie tak jak słodycze na świątecznym stole - jak na nie patrzysz od razu czujesz przesyt :DDD

A żeby Hania zaliczyła mi zadanie udajmy, że to nie babeczka przebrana za mikołaja, tylko Mikołaj się zakamuflował przestraszony ilością prezentów jakie ma do rozdania :))
Hani dziękuję za wspólną zabawę :) Bawiłam się świetnie, o czym świadczy to, że nie opuściłam żadnego wyzwania :) Oto wszystkie 12 kartek jakie powstały w trakcie zabawy:

11 komentarzy:

  1. Jakiś wstydliwy ten Mikołaj. Tak się zawstydził, że się skurczył i schował pod czapeczką :D
    Świetna interpretacja grudniowego tematu, chociaż jak dla mnie, troszkę za dużo się dzieje na tej kartce...ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, kartka prawdziwie na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie to wymyśliłaś i wyszła śliczna karteczka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie cudowne kartki stworzyłaś. Ta z peonią skradła mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie że to zakamuflowany super Mikołaj ☺. Piękna kartka wyszła ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ile się dzieje na tej kartce :D babeczka super wygląda ja myślę że Mikołaj jest już po robocie, zostawił ciuchy i poszedł konsumować te wszystkie łakocie od dzieci :D rewelacyjnie sobie poradziłaś z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie Mikołaj nietypowy :) Piękna kolekcja kartek powstała w trakcie tej zabawy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie i na temat :) kartka wyszła extra

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam widzę Mikołaja wstydnisia, a nie babeczkę, więc Hania na pewno zaliczy :D Karteczka do schrupania :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń