Strony

sobota, 2 lutego 2019

A Stitch in Time! [25]

W styczniu zaczęłam 3-ci rok z HAED-owym kolosem :) Dumna jestem, że każdego miesiąca przybywało krzyżyków, cieszę się, że jeszcze mi się nie znudził i nie opatrzył i mam nadzieję, że do końca będę go wyszywać z taką radością :))

Te kolory dodają tyle energii, że nawet jak jestem zmęczona to po niego sięgam, a wręcz sięgam po niego tym chętniej w takich momentach, gdy szaro, buro i smutno :) Właśnie po to, żeby się odprężyć i naładować pozytywną energią :)

Styczeń był właśnie takim miesiącem, w którym chciałam po prostu odpocząć :) Po bardzo wyczerpującym (również rękodzielniczo) roku 2018, miałam ochotę trochę "przystopować" :)) Oczywiście nie wyobrażam sobie relaksu bez haftu, ale w tym miesiącu dla wieczornego relaksu najczęściej sięgałam po ASiT. 
Tym sposobem, nawet nie wiem kiedy przybyło w styczniu ponad 7000 nowych krzyżyków :) 
Jak na mnie to bardzo dużo :)
Całość po zdjęciu tamborka wygląda tak:
A oto zapis liczbowy postępów z aplikacji Cross Stitch Saga :) Kolejny dowód na to, że nie ilość zrobionych krzyżyków w jeden dzień, a systematyczność w ich stawianiu jest gwarancją sukcesu :)
Na koniec porównanie co przybyło w styczniu :)
Dziękuję, że jesteście ze mną i wciąż dopingujecie :)

25 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolorki są mocno pozytywne:) A każdy postawiony krzyżyk cieszy bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo przybyło! Podziwiam Twoją wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, tylko podziwiac-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ładny :) Powodzenia w wyszywaniu kolejnych fragmentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki bardzo energetyczne ☺. Bardzo teraz potrzebne. I jaki porzadeczek w mulinach ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie. Podziwiam za ilość xxx przy takiej ilości kolorów.
    Czekam na więcej 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to będzie cudo. Jak na razie nie mam odwagi na kolosa,i dlatego podziwiam postępy i to jak obraz pięknieje z każdym miesiącem u Ciebie i innych dziewczyn , które odważyły się na tak ogromny haft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Świetnie Ci idzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo :) powodzenia w dalszym xxxx
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie przybywa, ale to naprawdę kolos. Życzę wytrwałości i na końcowy efekt czekam. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przybyło! Mnie póki co przerażają takie kolosy...

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie energetyczne kolorki powinnaś częściej do nich zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam więc kciuki za ciąg dalszy i niech Ci się nigdy nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolory rzeczywiście ładują baterie! :) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mega energetycznie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczny, taki realistyczny, jestem pod ogromnym wrażeniem i bardzo podziwiam. Cudowny

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo energetyczny haft. W styczniu pięknie te kwiaty zakwitły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam .. pięknie jest i będzie jeszcze piękniej . Te energetyczna kolorki na pewno dodają powera.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. szczękę zbieram z podłogi, CUUUUUDOOOOOO :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne i bardzo pozytywne kwiatowe cudo:)) Przy takich kolorach resecik murowany.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się napatrzeć - ten wzór ma przepiękne, bardzo energetyczne i pozytywne kolory. Z przyjemnością się obserwuje, jak przybywa Ci na tamborku kolejnych krzyżyków. Nic tylko przeć do przodu i dzielić się kolejnymi postępami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam szczerze że to ty właśnie ostatecznie pchnęłaś mnie w ramiona mego szaleństwa hihi twoja praca ☺️
    Wygląda cudnie
    U mnie taki początek
    http://monikabezmetki.blogspot.com/2019/02/szalenstwo.html?m=1

    OdpowiedzUsuń