Strony

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Golden Kite "Odalisque" [86]

Podczas pierwszych dni urlopu w domu nie próżnowałam, tylko z uporem maniaka stawiałam krzyżyki w mojej
Odalisce :) Uff.. udało mi się przed wyjazdem skończyć 86 stronę wzoru :)
Tak to wygląda:
Została najbardziej nudna część ;)

Czy widzicie ile zostało do końca ???
Tyle :)
Chyba się uda do końca roku ?? :))) Uparta za mnie bestia, ale akurat w tym przypadku lubię u siebie tą cechę, bo dzięki temu konsekwentnie dążę do celu :) Nawet, jeśli trwa to dłużej niż zamierzałam :))
Porównanie postępów :)

25 komentarzy:

  1. Nie tylko do końca roku ;) jak sie uprzesz to w przeciągu miesiąca walniesz te kilka (!) już xxxx. Jesień będzie pod hasłem ASiT :):):) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mnie zamurowało, kiedy przeczytałam o 86 stronie wzoru. Ten haft musi mieć imponujące wymiary. Patrząc na postępy w lipcu obstawiałabym, że skończysz jeszcze w te wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Już prawie prawie. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już nie ma mowy żebyś odpuściła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoim zaparciem skończysz ją w sierpniu ;) Trzymam kciuki, by Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko skończysz, nie będzie się walał. No chyba,że chcesz pobić rekord w długości haftowania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu ile masz samozaparcia, żeby tak nad tym siedzieć, ja narazie mam zerowe chęci do wyszywania. Już tylko kawałeczek, pewnie zaraz będziesz nam prezentować całość! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To już ostatnia prosta do mety! Ani się obejrzysz, a haft będzie skończony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie do końca roku? kończ do końca miesiąca i wysyłaj na wystawę DMC :) Będziesz miała większą motywację do pojechania na wernisaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawu TY, koniec już niedługo :-) Będzie cudo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toż to jeszcze chwila i finał będziemy podziwiać :) Cudo będzie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to już finisz sie zbliża

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany i Ty to haftujesz z wzoru czarno-białego???? Czapki z głów, ja do czarno-białych wzorów się nie tykam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! No to trzymam kciuki i gorąco kibicuję finału!! Ale kolos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, śledzę cały czas postępy. Do początków wróciłam i cały czas Ci gorąco kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba do końca miesiąca zdążysz :) Nie tylko gratuluję wytrwałości, ale boki w ogóle ci się popruły w ciągu tych kilku lat. Jaki masz na to sposób?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pójdzie już szybciutko :) Czekam z niecierpliwością na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten haft! Teraz czekam już na prezentacje ukończonej pracy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, fantastyczny haft, jeszcze tylko tyci koniec, ciekawa jestem jak oprawisz :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdumiewające dzieło!
    Powodzenia na ostatnim etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia bo finał juz niedalego :)

    OdpowiedzUsuń