Strony

środa, 29 sierpnia 2018

Niespodzianki... :)

...dostawać lubi każdy :)) A już szaleństwo, kiedy niespodzianka jest podwójna :))
W poniedziałek zapukał kurier do mych drzwi wręczając mi paczkę, której nadawcą, jak się okazało, była Hania z bloga Rękodzieło Hanulka. Po otwarciu znalazłam w niej takie cuda:
Okazało się, że jest to upominek za udział w zabawie "Niedziela z hafciarskim alfabetem" :) Otrzymałam zestaw papierów i baz do kartek, muliny i igły do haftu, a także piękną karteczkę z moim monogramem. Wisienką na torcie było to oto przeeeecudne biscornu :) Majstersztyk po prostu! Nad techniką prac Hani można bić pokłony! Dopracowane są w najdrobniejszym szczególe :)

 
To drugie biscornu w mojej kolekcji w wykonaniu Hani, z czego jestem bardzo szczęśliwa :) Perełki :)
Jeszcze nie zdążyłam ochłonąć z zachwytu, gdy wczoraj wyjęłam ze skrzynki pocztowej paczuszkę od Kasi z bloga "Krzyżykowe szaleństwo". Kasia również rozpieściła mnie góra prezentów :)
Dostałam dwa spore kawałki kanwy w pięknych kolorkach, muliny DMC, bobinki i śliczne nożyczki, czyli wszystko, bez czego hafciarka obejść się nie może :) Szczególnie doceniam piękną haftowaną kartkę. Aż w kompleksy wpadam na widok idealnie równiutkich krzyżyków dziewczyn :)

Kasiu, Haniu, ogromnie Wam dziękuję :) Sprawiłyście mi wiele radości :) Aż mi brakuje tych naszych niedzielnych spotkań, ale na pewno będzie jeszcze wiele okazji do wspólnych działań :)

13 komentarzy:

  1. Jaaaakie cuuuda. Biscornu jest cudne, pozostałe prezenty również zachwycają. dziewczyny robią piękne kartki :). Gratuluje jeszcze raz wygranej. zaczytywałam się bardzo w Waszych skojarzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz serdecznie gratuluję - i wygranej, i trafnych hafciarskich skojarzeń :)
    Robienie takich prezentów to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że upominki Ci się spodobały. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje cudnych prezentów, w pełni zasłużonych bo Twój alfabet hafciarski czytałam zawsze z zachwytem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje !!! Upominki przepiękne, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój alfabet zawsze czytałam z wielkim zainteresowaniem, i też mi go brakuje :) Wspaniałe prezenty Dziewczyny dla Ciebie przygotowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty dostałaś. Ale mam wrażenie, że Hania i Kasia powinny dostać też prezenty od nas , czytelniczek alfabetu. To one wymysliły i administrowały cały cykl. Wielkie i serdeczne podziękowania dla wszystkich twórczyń Alfabetu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty wspaniałe, ale Twój hafciarski alfabet był rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, już ty to nie musisz mieć żadnych kompleksów!☺ Wspaniałe i zasłużone prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenciki - w pelni zasluzone!! :)

    OdpowiedzUsuń