Strony

czwartek, 16 sierpnia 2018

Podróże z haftem (3)

Cześć Kochani :)
We wtorek wróciłam z urlopu, zmęczona, ale z naładowanymi akumulatorami :) To były wspaniałe 2 tygodnie aktywnych wakacji :) Zwiedziliśmy całą zachodnią część Krety, a w podróży ze mną był oczywiście hafcik, któremu poświęcę ten post :)

Niestety przydarzył mi się ogromny pech... Pod koniec urlopu włączyła mi się jakaś aktualizacja na smartfonie i wyczyściło mi wszystkie zrobione zdjęcia :(( Jak o tym pomyślę to jeszcze robi mi się niedobrze... Wrr..

Uratowały się jedynie 2 zdjęcia, które wcześniej wrzuciłam na fejsika ;)
Widok z balkonu na wyspę św. Teodora:
 oraz w oknie twierdzy Firkas portu zbudowanego przez Wenecjan w Chanii:
Wszystkie pozostałe zdjęcia zostały zrobione już po tym incydencie, w ostatnich 2-3 dniach urlopu..


Zachód słońca na Falasarnie (ostatni dzień "samochodowy")



Okolice Agia Marina








Co to za hafcik już chyba można rozpoznać? To projekt Inny Peshkovej :) Jej ptasia seria już dawno ujęła mnie za serce, no i na pierwszy ogień poszły maki :)

To pierwszy wzór, który haftuję ze smartfonu z aplikacji CS Saga, a nie z papierowego schematu. Na razie jestem zachwycona aplikacją :)

Naprawdę strasznie żałuję, że nie mogę Wam pokazać reszty zdjęć - tych wszystkich pięknych miejsc, które odwiedziliśmy, a także niesamowitych dzikich zakątków, które odnaleźliśmy podróżując przez tydzień wynajętym autem. Dolina Amari, półwysep Akrotiri z pięknymi klasztorami i niesamowitą dziką plażą otoczoną wysokim kanionem w Seiten limani, Falasarna i laguna Balos, najpiekniejsza plaża Elafonisi, wąwóz Samaria, Frangokastello, Paleochora a także niesamowite widoki z dróg biegnących serpentynami po zboczach Gór Białych. Tego nie da się po prostu opisać i nie mogę odżałować utraty tych zdjęć :(

Kocham Grecję - za klimat, atmosferę, jedzenie, gościnność i za to, jak niewiele im do szczęścia potrzeba :)



Żegnam się z Wami i z Kretą zachodem słońca z hotelowego balkonu. Ania Iwańska pytała o namiar na hotel. Byliśmy w hotelu Harris w Agia Marina i mogę go serdecznie polecić. Skromny, ale ze znakomitą obsługą i rewelacyjnie położony :)

Mój hafcik podróżuje w zabawie u Zimnej :)

10 komentarzy:

  1. No ja bym się chyba zapłakała jak by mi wcięło wszystkie zdjęcia. Rozumiem Cie doskonale.
    Hafcik zwiedził kawał świata i we wszystkich odsłonach jest cudny.
    Dziękuję za namiary na hotel , świetny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ja też bym się zapłakała gdyby mi zdjęcia wcięło.
    Ale te która nam pokazałaś są prześliczne, cudne miałaś wakacje, a hafcik piekny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grecja jest cudowna, dlatego spedzilam tam juz ponad 20 wakacji i nie mam dosc :) Na Krecie nie bylam, ale fajnie ze Wam sie podobalo.

    OdpowiedzUsuń
  4. aleeee cudne zdjecia! az mi odjeclo mowe! i bardzo wspolczuje utraty zdjec... ja zdjecia na telefonie to tylko selfie, alebo na insta - zawsze mam ze soba moj ukochany aparat!
    Mi tez sie w tym roku w Grecji bardzo podobalo! A bylam na Santorini :) jeszcze raz cudne zdjecia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że urlop udany :) Zdjęć szkoda i bardzo Wam współczuję tej straty :)

    Bardzo się cieszę, że CS Saga Ci się spodobała - mam nadzieję, że i HAED będzie Ci się z nią dobrze wyszywało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oglądam Twoje zdjęcia, to w jednej chwili chciałabym spakować walizki i się tam teleportować :) szkoda tych zdjęć, a może idź do punktu z telefonami może uda się coś odzyskać. Haft fantastyczny, będę czekała na jego kolejną odsłonę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tych zdjęć... Fajna pamiątka przepadła.
    A haft - WOW WOW - strasznie mi się podoba. Zajrzałam na stronę projektantki i przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wakacje i śliczny hafcik.
    Żal zdjęć, ale wspomnienia masz w pamięci i tam pozostaną na długo :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Grecję - piękne zdjęcia. Co do zdjęć na telefonie, to cyklicznie wrzucam je na dysk bo już nie raz miałam uszkodzoną kartę a później tylko płacz :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny hafcik w cudownej podrózy,piekne zdjecia, och szkoda tych skasowanych, ale na szczescie wspomnienia zostaja na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń