Strony

niedziela, 5 sierpnia 2018

Z jak..., czyli niedziela z hafciarskim alfabetem :)


Z jak... Zaraz wracam :)))

Przepraszam kochani, ale tego jednego posta nie zdążyłam już przygotować przed wyjazdem na urlop...

Skrótowo więc “na żywo“ ;)

Z jak zabawy blogowe

Bardzo je lubię, ale zdecydowanie coraz bardziej czuje się zmęczona, bo staram się że wszystkich wywiązać nawet jak czasu mało... Chyba potrzebuję przerwy :) 

Z jak zamienniki 

To mulina inna niż oznaczona przez projektanta wzoru. Ja w większych obrazkach nigdy nie stosuję zamienników, natomiast w takich kartkowych zwykle nie przejmuje się legendą i dobierane kolory sama z aktualnie posiadanych nici.

Z jak zakładki do książki

Forma użytkowa, w której można wykorzystać haft krzyżykowy. Bardzo mi się podobają, choć sama dorobek mam raczej skromny  a to dlatego, że książki czytam na moim ukochanym Kindle ;)

Z jak zawieszki

Kolejna forma użytkowa, w której można wykorzystać haft krzyżykowy.  Mnie najbardziej podobają się zakładki przestrzenne, które podziwiam u blogowych koleżanek, np. Margoinitki :) 

Jeszcze kilka haseł chodzi mi po głowie, ale rodzinka już woła, a na urlopie rodzinka najważniejsza :) Żegnam Was więc widokiem z hotelowego balkonu, gdzie właśnie napisałam ten post :) 

8 komentarzy:

  1. Wypoczywaj więc, miłego urlopu :-) Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok masz bajeczny:-)
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny widok, wypoczywaj więc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę takich widoków :) Wypoczywaj, wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I na koniec z jak zdjęcie z zasłużonych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny widoczek , po powrocie poproszę namiary na hotel :-)
    Odpoczywaj i się relaksuj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń