Strony

czwartek, 21 lutego 2019

Choinka 2019 - 2/12

Na drugi etap zabawy u XGalaktyki "Choinka 2019" przygotowałam kolejne dwie zawieszki w tym samym klimacie
co w poprzednim miesiącu.
Bazy to styropianowe serca, hafty pochodzą z broszury "La grande histoire de Noël N°2" Veronique Enginger. 
Hafty umieściłam po obu stronach bazy. Postanowiłam, że jedną stronę zawieszek będą ozdabiały różne hafciki 
ze wspomnianego wyżej wydawnictwa, zaś druga strona będzie we wszystkich taka sama - tutaj wybrałam wzór gwiazdy.


Zawieszki zostały wykończone takimi samymi tasiemkami i razem z tymi wykonanymi w poprzednim miesiącu stanowią już fajny komplet :)
Styropianowych baz mi jeszcze trochę zostało i pomyślałam sobie, że fajnie byłoby zrobić większy komplet takich zawieszek, ale niestety (wrr.) skończyły mi się te czerwone tasiemki i (masz ci los) w pasmanterii, w której kupowałam je przed świętami już takich nie mają :( Nie wiem więc co wymyślę na następny miesiąc zabawy, ale jak mawiała Scarlet O'Hara "Nie chcę o tym teraz myśleć. Jeżeli zacznę o tym myśleć teraz, będę się musiała martwić. Nie ma powodu, aby sprawy nie miały się ułożyć tak, jak tego chcę(...)" :)).
Zawieszki zgłaszam również do zabawy u Reni "Polszczyzna i rękodzieło", w której w lutym tematem zabawy jest serce właśnie :)
oraz na wyzwanie hafciarskie #1 u Uli, bo przecież miłość niejedno ma imię i nie jedno znaczenie, a ja kocham święta Bożego Narodzenia, a moja praca spełnia kryteria wyzwania :))
Sponsorem nagród w wyzwaniu jest moja ulubiona pasmanteria Haftix. Miło byłoby wygrać chociażby bon na darmową wysyłkę :)

32 komentarze:

  1. Śliczne te serducha.:)
    Może zrobisz komplety po cztery w różnych kolorach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi szczęka opadła. cudne te zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne urocze serduszka - cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, serduszkowe zawieszki, bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione ( i z powodzeniem stosowane) powiedzenie Scarlett. Zresztą Przeminęło z wiatrem to moja ulubiona książka , no i jej bohaterka.
    A Twoje prace jak zwykle śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka przepiękne i bardzo świąteczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze zawieszki Kasiu, będziesz miała rewelacyjny komplet. A i może za jakiś czas i te tasiemki odpowiednie znajdziesz, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są, hafciki rewelacyjne, ale wiadomo to wzory Veronique. Jednak najbardziej podoba sie mi ta staranność wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te zawieszki,szczęśliwy ten kto ozdobi nimi swoje drzewko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudneee!!! A ja się zastanawiałam jakim sposobem udało Ci się uzyskać takie piękne kształtne"puchate"serducha? Dobrze ,że zdradziłaś swoją tajemnicę 😉 Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne serduszka, bo są przepiękne 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne te zawieszki Kasiu, jestem zachwycona!
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne serca! Cudnie będą wyglądały na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie się prezentują te serduszka. Im ich więcej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne hafty, cudne. Właśnie kombinuję jakby tu zrobić zawieszki z haftami, więc może wykorzystam ten pomysł ze styropianowymi bazami, tylko muszę kupić bo nie mam. Twoje prace są przepiękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne!! Krótko i na temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie wygraną masz pewną- mnie te serduszka zachwyciły! wśród frywolitkowych bombek będą wyglądały wspaniale:) pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, ze bawisz się ze mną dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krásne srdiečka, super prevedenie!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Są cudowne te serduszka . Perfekcyjny piękny hafcik i cudowna oprawa. Jestem nimi zachwycona. Oglądam już chyba dziesiąty raz i napatrzeć się nie mogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne stworzylas ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ozdoby stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne! Te wzory są po prostu przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplecik fantastyczny! Piękne są te wzorki, ale i też perfekcyjnie zagospodarowane.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serduszka są cudowne, Kasiu!
    Piękne wzory wybrałaś i wspaniale je oprawiłaś.
    Miłego weekendu życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ wspaniałe, królewskie danie nam podałaś!
    Serduszka są naprawdę pięknie wykonane, każdy detal :)
    Jak zawsze jestem zachwycona i oczarowana Twoimi pracami.
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne są! Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ te zawieszki robią wrażenie - idealnie dobrane wzory do serc. Delikatne, subtelne i pięknie wykończone. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super serca, podziwiam właśnie że tak ładnie wykończone. Fajny cytat Scarlet akurat mi się przydał na dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te serduszka są fantastyczne i wspaniale będą wyglądać na choince:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł z tymi styropianowymi podstawami :) muszę kiedyś spróbować. No i koniecznie też przeczytać "Przeminęło z Wiatrem" bo film oglądałam już mnóstwo razy - uściski, bardzo fajny post :D

    OdpowiedzUsuń