Strony

środa, 27 lutego 2019

NEOCRAFT - Pajęczyna :)

Inspiracją do powstania tego haftu było wyzwanie u Splocika "Hafty i przysłowia", w którym co miesiąc do zinterpretowania haftem krzyżykowym są 2 przysłowia (do wyboru).

Przysłowia na LUTY to:

1. Chleb pracą nabyty, bywa smaczny i syty.
2. Dom bez książek, jest jak dom bez okien.
Od razu postawiłam na przysłowie nr 2. Dom bez książek to rzeczywiście dom bez duszy :) Kocham czytać, choć czasu na czytanie mam jak na lekarstwo. Czytam w zasadzie tylko  w środkach komunikacji publicznej i z tego powodu papierowe książki zastępuje mi ukochany Kindle, który zawsze noszę w torebce. W tym zadaniu początkowo miałam wyhaftować zakładkę do książek z uroczą czytającą myszką, ale kierując się kategorią przydatności haftu, zmieniłam zdanie, bo do czytnika zakładki nie bardzo się przydają :)

Po przejrzeniu swojego folderu "Must have" postawiłam na wzór rosyjskiej firmy Neocraft, który od dawna był na mojej liście do zrobienia.
Obrazek przedstawia wróżkę mieszkającą wśród książek. Pewnie odpoczywa sobie na tym hamaczku po lekturze :)
Ale jej dobrze :)

To jeszcze troszkę szczegółów:
Napisy na schemacie były po rosyjsku, ja (improwizując) przerobiłam je na jęz. polski :)







Niestety ramki już nie mam czasu szukać, bo teraz inne przyziemne sprawy pierwsze skrzypce grają.
Od jutra planowy pobyt w szpitalu..
Dane techniczne:
NEOCRAFT: "Паутина"
opracowany na podstawie ilustracji Pascala Moguérou
wielkość: 100 x 72 krzyżyki
len Belfast 32ct kolor naturalny jasny nr 52
mulina DMC - 18 odcieni, w tym mieszane
krzyżyki dwoma pasmami muliny oraz jednym pasmem (ciało elfa)
półkrzyżyki dwoma pasmami muliny
backstitche - 4 odcienie 1 i 2 (pajęczyna i skrzydła elfa) pasmami muliny
mulina specjalna (DMC Light Effect E135) + DMC 733 - skrzydła elfa
french knots 2 pasmami (oczy pająka)
Na zakończenie ilustracja, na podstawie której został opracowany wzór :)

36 komentarzy:

  1. wow
    jestem pod ogromnym wrażeniem pracy Kasiu
    sama grafika cudna, wzór dopracowany,
    Ale Twoje haftowanie mistrzostwo
    Na lnie to dla mnie za trudne.
    Trzymam kciuki za zdrówko, witaj w klubie (u mnie to samo)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie zaniemówiłam . Kiedy Ty znajdujesz czas na tak wymagające hafty ? Cudowny jest ten obrazek i perfekcyjnie wyszyty.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka, wracaj szybko z tego szpitala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super wzór i jak pięknie wyhaftowany, aż oczu od niego oderwać nie można :) Wszystkiego dobrego Ci życze i zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaparło dech w piersi...… piękny haft i super interpretacja przysłowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego!!!!! Cudowny wzór i haft!!! Oczu nie można oderwać :)) Kochana dużo zdrowia życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cudny, cudny wzorek! Nie mogę się napatrzeć :) I pająk ma swój urok :D Pozdrawiam i zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fantastyczny obrazek! Myślę, że gdybym taki wyszyła do mojej biblioteki, to miałabym istne pielgrzymki moich uczniów, których większość jest płci męskiej...;)Obawiam się tylko tego pająka, czyżby jednak książki zarosły pajęczyną?;) Mimo tego - cudo! Szybkiego powrotu do domu i zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O woow! rewelacja! a ile szczegółów, można patrzeć i patrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała interpretacja - wzór śliczny a wykonanie pierwsza klasa! cudownie się u Ciebie prezentuje :)
    patrzę i się zachwycam !
    życzę zdrówka i trzymam kciuki za pobyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za ten cudny haft -przepiękny i jak dla mnie trudny /Len/
    Dużo zdrowia życzę .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita. Przepiękny wzór wybrałaś. Wykonanie bezbłędne. Mulina na skrzydłach taś pięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i dopracowany haft. :)
    Super interpretacja.
    Jeszcze tylko odpowiednia ramka i pewnie obrazek stanie gdzieś na półce z książkami.
    Życzę dożo zdrówka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny haft! Nie znałam wcześniej tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wzór i perfekcyjnie wykonany.Ogromnie mi się podoba. Wracaj szybko do zdrówka i niech Cię tam nie wymęczą w tym szpitalu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycający haft! Uroczy :-)
    Zdrowia życzę i szybkiego powrotu ze szpitala!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny :-) Podziwiam mistrzostwo wykonania, no po prostu mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś pięknego Kasiu, jestem zachwycona tym wzorem i oczywiście wykonaniem.
    Życzę Ci zdrówka i szybkiego, pomyślnego powrotu do domu.
    Mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny haft! :)
    I fantastyczne wykonanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny... i pięknie wykonany...

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft jest mega! A i przysłowie piękne. Przyznam, że go nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem Twojego haftu, jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny haft!
    Masz Kasiu świetne oko do wybierania wzorów.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybór znakomity, wykonanie perfekcyjne, efekt niebywały.
    Szybkiego powrotu ze szpitala życzę. I nowych, cudownych haftów do podziwiania przez nas :-) W szpitalu pewnie też igła będzie w ruchu ;-))
    Duużo zdrówka, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wzór, mistrzowskie wykonanie i doskonała interpretacja przysłowia. Masz rację, dom bez książek, to jak dom bez okien. U mnie też wszędzie ich pełno. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny hafcik Kasiu! Pięknie wykonany i jak zawsze cudne zdjęcia:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie to wygląda, piękny wzór i jeszcze na lnie haftowane!!! Brawa za całokształt. Pozdrawiam serdecznie :))) A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu cudny obrazek wyhaftowałaś :).

    Życzę Ci szybkiego powrotu do domu :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny haft, no cudenko, idealny na okladke dla kondelka, tez mam Kindla, uwielbiam na nim czytać, i podobnie ja ty czasy malo. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudo, bez dwóch zdań :) Nie można nią nacieszyć oczu. No i przepięknie dobrany obrazek do przysłowia. Uwielbiam te wzory Neocraft i Nimue...

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ją w planach, świetna jest, ślicznie wyszła 😊

    OdpowiedzUsuń