Strony

czwartek, 14 lutego 2019

Celinkowa wróżka :)

Co prawda ten haft miał być  przeznaczony na walentynkowa kratkę, ale skoro przyłączyłam się do całorocznej akcji celinkowej, to po krótkim namyśle zmieniłam jego przeznaczenie zamieniając kanwę z 18 ct na 14ct.
Uznałam, że skoro moje Walentynki są tuż obok mnie, to mogę im złożyć życzenia w sposób bezpośredni, a hafcik bardziej przyda się dzieciaczkom :)

Niech Was nie zmyli ta zima :) Tak było tylko chwilę i to w mało uczęszczanym miejscu :D Ani się obejrzałam jak wszystko stopniało :)
 Może to wróżka o gorącym sercu tak stopiła śnieg :))

Przyznacie, że trudno oprzeć się jej urokowi :)
Wirtualnie wyślę ją w gości do Uli na wyzwanie #1 pt. "Miłość niejedno ma imię".
Sponsorem wyzwania jest moja ulubiona pasmanteria :)

Wszystkie kolorki dobierałam samodzielnie z resztkowych niteczek, niech więc poleci również na wyzwanie "Wymiatamy resztki" u Igiełki-MB.

27 komentarzy:

  1. Piękna jest ta wróżka, któreś z dzieci będzie przeszczęśliwe mając ją na swojej podusi :) A u nas wiosna w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarująca wróżka! Niech przegoni zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten kalendarz z wróżkami :) Śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik, będzie cudna Celinka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik zachwycający! A do tego na wspaniałą celinkową akcję przeznaczony.
    Podwójne więc brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wróżka, o gorącym sercu wyhaftowana przez zgrabne rączki i dobrym sercu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna wróżka :) Jakaś mała księżniczka będzie zachwycona :) Dziękuję za wirtualne dołączenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza wróżka. Pomysł z 14 świetny, chyba bardziej odpowiedni na poduszeczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten hafcik . Nie jedna dziewczynka chciałaby mieć taką poduszeczkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jaka ona jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta wróżka!!! Piękny haft :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta delikatna panienka, do zakochania od zaraz:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik,uwielbiam takie cukieraski !!! Pozdrowienia zasyłam :}

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny, delikatny hafcik. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, pamiętam, z jaką radością wyszywałam te wróżki - ta jest wyjątkowo śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uczuciowa z niej panienka :-)
    Pięknie wyszła!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy hafcik, bardzo fajny i bardzo pasuje do tej śnieżnej scenerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna! bardzo podobają mi się te "wróżkowe" wzorki

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności, tez ja kiedys haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę trudno oprzeć się tej uroczej panience :)

    OdpowiedzUsuń