Strony

sobota, 16 lutego 2019

Wielkanoc z paletą kolorów 2/4

Pokażę Wam dzisiaj karteczkę na zabawę do naszej Anulki :)

Paleta kolorów ta sama, zaś elementem dodatkowym są roślinki :)

Dziś tak pięknie świeciło słoneczko, że to ono właśnie zainspirowało mnie do stworzenia prawdziwie wiosennej karteczki :)
Karteczka prosta, ale bardzo soczysta kolorystycznie :) Dominującymi kolorami z palety są niebieski-żółty-biały.
Poprzez zastosowanie uniwersalnego napisu udało mi się stworzyć kartkę, która może być zarówno wielkanocna,
jak i imieninowa/urodzinowa. Podoba mi się takie rozwiązanie :)
Ja już się nie mogę doczekać wiosny :) Gdy słoneczko świeci to świat od razu wygląda piękniej :) Gdyby jeszcze zieleń buchnęła przykrywając wszystkie miejskie brudy :)
I słonko i kartka zdecydowanie poprawiły mi dzisiaj humor, który ostatnimi dniami był mocno nadwątlony wiadomością ze szpitala, że 28 lutego zapraszają mnie na planowy pobyt diagnostyczny (na który zresztą czekam już pół roku). Cóż, może w końcu postawią właściwą diagnozę, aczkolwiek trochę jestem zestresowana. Ale wiadomo, staram się myśleć pozytywnie :)

Tymczasem żegnam Was tym pięknym żonkilem, którego kolory to całkowita inwencja własna, a niteczki z resztkowego wora pochodzą. Posyłam go więc do Moniki na "Resztek wymiatanie" :)
Do następnego postu :)

15 komentarzy:

  1. Twoja kartka wnosi dużo radości i pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy żonkil i piękna kompozycja kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna słoneczna karteczka z "uśmiechniętym" żonkilem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i bardzo wiosennie. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny narcyz, śliczny. Już czuć wiosnę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest cudna, fajnie, bo za jej sprawą już i wiosna coraz bliżej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i masz wiosnę już u siebie,piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, barwna i bardzo wiosenna karteczka. Zdrowia życzę i proszę myśl pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wiosennie się u Ciebie zrobiło. Cudny ten hafcik jest , no i kartka świetna wyszła. Taka radosna. Trzymam kciuki za pomyślną diagnozę , zdrówka życze.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka Haft przeuroczy. Dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna, wiosna,
    wiosna ach to ty
    Pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft i piękna kartka- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny hafty i piękna karteczka z nim wyszła :)

    OdpowiedzUsuń