Strony

poniedziałek, 25 lutego 2019

Kocham frywolitkę - luty :)

Ostatnio dużo serc u mnie na blogu, ale luty to taki specyficzny miesiąc, w którym serca wręcz unoszą się w powietrzu :) Tak więc tematem dzisiejszego postu znów będzie serce, a raczej serduszka :)
Tym razem jednak frywolitkowe, ponieważ taką wytyczną Renia zadała w lutym w ramach cyklu "Kocham frywolitkę" :)

Ja z rozpędu wykorzystałam białą nitkę nawiniętą na czółenka, która pozostała mi jeszcze ze styczniowego supłania śnieżynek i usupłałam serduszkowe gatki na bombkę :)

Została mi jeszcze jedna kula szklana śred. 80 mm po ubiegłorocznym supłaniu bombek i żeby tak biedaczka nie leżała cały rok na bok odłożona, postanowiłam odziać ją już teraz  - niech odziana czeka do przyszłych świąt :)
Wzór kombinowany przeze mnie na podstawie obrazków z Pinterestu. Wyszło tak sobie, ale mam nadzieję, że serduszka dostrzegacie :)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

19 komentarzy:

  1. Serduszka są i to w dużej ilości.
    Szczerze zazdroszczę frywolitkowych umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka widzę bardzo wyraźnie. Bardzo piękna ta frywolitka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Serduszka są świetnie widoczne, podziwiam umiejętności i troszkę zazdroszczę - mam zamiar spróbować tej sztuki, ale dopiero po czerwcu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie! Tak delikatnie i zwiewnie :) Jestem pewna, że bombka będzie wspaniale prezentować się na świątecznym drzewku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuniuu..jakie to jest piękne 😍 Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza bombka!
    Marzą mi się takie, ale chyba dopiero w wakacje uda mi się przysiąść na dobre do supłania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te serduszkowe gatki :) Jakoś mi nigdy takie nie wychodziły, więc na razie z nich zrezygnowałam.
    Tak dawno już nie miałam czółenek w rękach :( Najwyższy czas to zmienić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW cudo !! Serduszkowe gatki przepiękne . Te bombki akrylowe w frywolnych ubrankach są rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!!!! Cudo!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie dostrzegam serduszka.
    A z "gatek" się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubranka. Serduszek całe mnóstwo . Śliczna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wkomponowane serduszka:) jak widać ten motyw można wykonać w wielu technikach i wykorzystać w wielu pracach:)
    Dziękuje że jesteś z nami i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Oczywiście że widać serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim ubranku bombka wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam! Przepiękna bombka!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie ubrałaś swoją bombkę

    OdpowiedzUsuń