Strony

wtorek, 6 marca 2018

SAL wielkanocny 2018 - #1

Jeszcze w styczniu zapisałam się na wielkanocny SAL zaproponowany przez Kasię z Krzyżykowego Szaleństwa. Razem mamy haftować 6 takich wielkanocnych miniaturek:
Chyba jednak przeliczyłam swoje siły zapisując się do kolejnej zabawy, biorąc pod uwagę, że obrazki powinniśmy wyhaftować do Niedzieli Palmowej, czyli 25 marca.Wątpię, żebym się wyrobiła do tego czasu, ale przynajmniej
zaczęłam :) Obrazki małe i kolorowe, przez co przyjemne w haftowaniu, ta przyjemność jednak trochę maleje przy robieniu backstitchy, które są dość szczegółowe.
Na razie mam gotowe dwa Kicaje :)



 
Zarówno kanwa jak i mulina pochodzą z resztek, dlatego zgłoszę je w stosownym czasie do wyzwania Igiełki-MB.
A tymczasem uciekam do obowiązków domowych :)

18 komentarzy:

  1. Fajne te obrazki. Najważniejsze, że coś już masz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są :) Takie kolorowe i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakże pięknie Ci to idzie. Mozolne może, ale i uśmiechnięte jakie!
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są. Dasz radę wyhaftować wszystkie . Już 2 masz. :) I te kontury, jakże przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, jaja mam już wyhaftowane wszystkie, jeszcze tylko chcę z nich zrobić kartki i wtedy je pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te obrazki. Najważniejsze, że coś już masz :).



    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosne miniaturki i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo detali ale efekt za to śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sa te hafciki ale odpuściłam własnie ze względu na backstitche i bardzo bogata kolorystykę jak na takie maleństwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że choć małe to pracochłonne, termin stanowczo za krótki. Ale wzorki superowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te hafciki, do niedzieli palmowej jeszcze trochę czasu zostało, więc może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ladne hafciki! :) Kto wie, moze akurat Twoja doba sie wydluzy i uda Ci sie skoczyc na czas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kicusie!
    Kasiu, na pewno dasz radę - ja w Ciebie wierzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe jak wiosna :-)
    Dwa to już coś!

    OdpowiedzUsuń