Strony

poniedziałek, 26 marca 2018

SAL wielkanocny 2018 - finał!

Byłam pewna, że to niemożliwe, ale jednak przed chwilą skończyłam kontury w ostatniej SAL-owej miniaturce :) Mogę więc powtórzyć za Martyną Wojciechowską "Niemożliwe nie istnieje" :DDD
Do 4 pokazywanych wcześniej obrazków dołączyły w tym tygodniu ostatnie dwa :)
Wyszywałam głównie w drodze do pracy, a tylko kontury mordowałam w domu. Nie powiem, trochę mnie wymęczyły te obrazki :) Starałam się "nie oszukiwać" na konturach, choć uważam, że są mocno przekombinowane. Czy mi się to udało oceńcie sami :)



 
A oto cały komplet obrazków:
Dane techniczne: 
Projekt całkowicie recyklingowy :P
Wzór pochodzi z rosyjskiej gazetki "Bсе о рукоделии" nr 2/2013
Kanwa niewiadomego pochodzenia o gęstości zbliżonej do 18 ct
Muliny dobierane wg własnego uznania z tzw. "resztek"
Hafciki zostaną zagospodarowane w wolnej chwili, ale do świąt już chyba nie ma szans... Niemniej jednak bardzo się cieszę, że udało mi się wszystkie wyhaftować :) Na pewno się doczekają godnej oprawy :))
Dziękuję Kasi za zorganizowanie fajnej zabawy i cieszę się, że dałam radę :)

27 komentarzy:

  1. Śliczne miniaturki !Szkoda że zabrakło mi czasu bo chętnie wyszyłabym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak zdążyłaś ;) Będą jak znalazł na przyszłoroczne święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie miniaturki. A "oprawa" w wianek z mulin fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) Hafty są wyjątkowej urody, dla mnie mistrzostwo świata (możliwe, że się powtarzam, ale tak uważam) Zajączek z baziami przecudny. Brawo TY :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne hafciki - dołączam do obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te obrazki , podziwiam za kontury ja bym chyba odpadła. \Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te motywy :). Gratuluje dotrwania do końca, ale kto jak nie Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne drobinki :) A przy drobinkach można czasami zgubic czas więc brawo - jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości! Razem prezentują się wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, po prostu padłam z wrażenia! Czyżbyś podróżowała w czasoprzestrzeni?;) Śliczne obrazki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny finał:)
    ślicznie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne hafciki. Beda sliczne prace po oprawieniu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No widzisz, udało się :) Powstała wspaniała wielkanocna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyhaftowane wielkanocne obrazki 😃
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna Wielkanoc w mulinowym wianuszku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki ogromne! Jesteś robótkową himenką :) tyle zabaw i z każdej jesteś przygotowana na 6!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy komplecik :D
    Zdolniacha z Ciebie, pięknie dobrałaś kolorki no i te kreseńki - podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczegółowe te hafciki :)efekt super. Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I super Kasiu, że Ci się udało je skończyć, przynajmniej masz super hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również wykorzystuję każdą chwilę i dziergam/haftuję na przerwach w pracy :) Urocze te hafciki, ale faktycznie sporo konturów jak na takie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny zestaw, prześliczne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczegółowe te hafciki :)efekt super. Brawo Ty :)
    Genting Crown
    Gclub

    OdpowiedzUsuń