Strony

sobota, 26 grudnia 2009

41. Święta ...

... powoli mijają, dobrze że jest jeszcze jutro wolna niedziela :)

Święta wspaniałe bo spędzone z rodziną na leniuchowaniu, rozmowach i po prostu byciu razem, wreszcie bez pośpiechu.
Święta wcale nie robótkowe i nawet wcale za tamborkiem nie zatęskniłam, spędzone na zabawach z dziećmi, rodzinnych rozgrywkach w gry, które przyniósł Święty Mikołaj, wspólnych wieczorach i śpiwewaniu kolęd... Więc chyba takie jak być powinny, tylko jak zwykle za krótkie :)

Tak wygląda nasza tegoroczna choinka:


W dużej części ozdobiona własnoręcznie robionymi rzeczami..

Dziękuję Wam za liczne życzenia, które zostawiliście mi w komentarzach, sms-ach i mailach.
Było mi bardzo, bardzo miło z powodu tak wielu dowodów pamięci :)
Mikołaj tez o mnie nie zapomniał i przyniósł mi nową torebkę:
oraz przepiękne korale, które nabył u Marzenki :



Zdjęcia pożyczyłam od Marzenki bo ja niestety nie umiem robić tak ładnych..

Bardzo lubię święta :)

1 komentarz:

  1. Kasiu macie prześlicznego Aniołka na czubku choinki :), a prezenty super :). Kasiu daj znać czy doszła moja kartka, bo nie wiem czy dobrze odczytałam ulicę hihi.

    OdpowiedzUsuń