Strony

środa, 26 lipca 2017

228. BN 2017 - wyzwanie lipcowe :)

Muszę przyznać, że temat lipcowego wyzwania u Uli wyjątkowo mi nie spasował. To głównie dlatego, że w swoich kartkach zawsze stawiam na haft krzyżykowy, a wzorów na zadany przez Ulę temat w sieci jak na lekarstwo i w dodatku prawie same koszmarki.. Długo przeczesywałam internet w poszukiwaniu wzoru Matki Boskiej/ Świętej Rodziny - bo taki temat zadała Ula - ale kompletnie nic mi się nie podobało. W końcu postawiłam na monochromatyczny wzór Matki Boskiej z dzieciątkiem. Wzór okazał się dość spory, z pewnością za duży na kartkę, ale skoro nie znalazłam nic innego, to postanowiłam wyhaftować ten na drobniutkiej Luganie 25 ct, żeby zmniejszyć nieco jego wymiary.
Sam haft prezentuje się tak:
A tu wkomponowany w kartkę:

Postawiłam na błękity, bo z tym właśnie kolorem kojarzy mi się Matka Boska, ale wyszło jakoś tak mało "bożonarodzeniowo"..

Kartka jak zwykle skromna, no ale ja innych robić nie potrafię, powiedzmy więc, że taki juz mój styl :))
Na koniec banerek do Ulcinej zabawy:

Bardzo dziękuję za odwiedzinki i komentarze :) Zawsze z ogromną radością je czytam i staram się wpaść z rewizytą :) Buziaki!

22 komentarze:

  1. Śliczną kartkę zrobiłaś! Jak dla mnie jest właśnie bożonarodzeniowa :) Też nie umiem robić bogatych kartek, ale wychodzę z założenia, że prostota jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez wyszylam ten hafcik. Fakt jakoś mało tych malutkich wzorków na kartki. Ale dałaś rade a to najważniejsze. Swoją drogą karteczka wyszła ślicznie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe... mnie ten temat też specjalnie nie pasuje i raczej nie robię takich kartek, ale czasem trzeba też spróbować czegoś takiego czego nie robimy :) Zabawa to też trochę sprawdzenie własnej kreatywności i pomysłowości, a Tobie wyszło to wyśmienicie! Świetnie sobie poradziłaś :) Ja lubię prostotę :) w prostocie piękno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft! Kompozycja kartki też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się baaaardzo podoba, śliczny haft i te cudne niebieskości. Aż chciałoby się taką dostać bo jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudnej urody karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wyszła ślicznie, a niebieski kolor dodał jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest śliczna!
    Też planowałam ten hafcik, ale rozmiar mnie przeraził. Wybrałam więc podobny, mniejszy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, bardzo lubię ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna, super wzór wybrałaś, pięknie go wkomponowałaś w kartkę - cudo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie Święta Bożego Narodzenia powinny mieć motyw Świętej Rodziny. Choć ciężko wybrać coś niekarykaturalnego. Wybrnęłaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásne pohľadnica. Tento motív som aj ja vyšívala, len v čiernej farbe :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło zimowo i bożonarodzeniowo. Znam ten wzór i współczuję wyszywania na tak drobniutkiej kanwie. Tego samego obrazu mam maleńki wzorek na kartkę;)
    Napracowałaś się, a całość jest prześliczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło bardzo ładnie! Są gwiazdki i napis wpisuje się w Boże Narodzenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną karteczkę wyczarowałaś :) Bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem nie wyznaję się na kartkach. Ale ta jest jakaś taka niezwykła.Zimowe kolory i motyw, a ciepło się robi na jej widok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło przepięknie. Tak delikatnie. Dla mnie jak najbardziej świątecznie. Jest Maryja, jest Dzieciątko, są Święta Bożego Narodzenia.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło bardzo ładnie! Są gwiazdki i napis wpisuje się w Boże Narodzenie! Pozdrawiam:)

    ผลบอลเมื่อคืน

    OdpowiedzUsuń