Strony

czwartek, 30 maja 2019

Hafty i przysłowia 2 - maj

Bardzo lubię zabawę u Splocika, dlatego poczyniłam malutki hafcik, choć mało ostatnio mnie na blogu. Mam tu jednak dodatkową motywację, bo połączyłam przyjemne z pożytecznym i w ramach tej zabawy haftuję aplikacje na Celinki.
Samo jakoś tak wyszło, bo często nie miałam pomysłu jak zagospodarowywać takie maluchy :)
A oto, co Splocik zadała w tym miesiącu:

Przysłowia na MAJ, to:
1. Jeżeli Cię wilk zaprasza, idź do niego, ale zabierz ze sobą psa. 
2. Kwiat pachnie, gdy rozkwita, nie wówczas, gdy usycha. 

Ja wybrałam przysłowie nr 2 i zinterpretowałam je hafcikiem kwiatów na gałęzi drzewa, które rozkwitły na wiosnę, a śliczny rajski ptaszek przyfrunął je powąchać :) Taką piękną, pachnącą wiosnę mamy zwykle w kwietniu i na początku maja - uwielbiam ten czas!
Hafcik projektu jest Маргарита Шелихова. Rozmiar haftu to 77x65 xxx, rozpisany jest na 12 kolorów DMC, ja jednak nie korzystałam z tej rozpiski i w całości dobierałam kolorystykę samodzielnie z resztek nici (głównie Ariadna).
Tak jak pisałam wyżej hafcik jest przeznaczony na akcję "Szyjemy celinki dla chłopca i dziewczynki".
Wykorzystałam zalegające muliny, więc zgłaszam go również do wyzwania "Wymiatamy resztki":

17 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik,będzie piękna celinkowa poduszeczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny jest ten hafcik i idzie na szczytny cel, więc podwójna radośc z takiego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki! Ale przysłowia zabójcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy i idealnie wykonany hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik i w dodatku na szczytny cel.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik i bardzo fajnie zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Miło mi, że bawisz się u mnie i lubisz tę zabawę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik, swietnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza ptaszyna usiadła na gałązce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ptaszek na kwitnącej gałązce. Piękne masz serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki hafcik :-)
    Fantastycznie połączyłaś przyjemne z pożytecznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, śliczny i bardzo radosny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosenny i słodki hafcik, bardzo pozytywny :)
    Ptaszyny to wdzięczny temat do haftowania, jestem ciekawa jak go wykorzystasz ?
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odlotowy ten ptaszek , kolorki ma cudne . Będzie piękna poduszeczka dla dzieciaczków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki ciepły wzorek i miłe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki uroczy ptaszek i cały hafcik :)

    OdpowiedzUsuń