Strony

niedziela, 9 maja 2010

Co robiliśmy podczas majówki

Dopiero teraz znalazłam chwilę by wrzucić zdjęcia bo przegrywanie i ta cała zabawa ze zdjęciami to najbardziej czasochłonna część prowadzenia bloga, niemniej jednak konieczna bo czym by był blog bez zdjęć? Niemniej jednak udało się :)
Najpierw pojechaliśmy po męża do ośrodka rehabilitacyjnego w Konstancinie, gdzie przebywał przez 3 tygodnie w związku z kłopotami z kręgosłupem. Dzieci piszczały z radości na widok takich oto oswojonych mieszkańców
 

 


 


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


Nie odmówiliśmy sobie spaceru i podziwiania przyrody, bo mimo że to blisko Warszawy to naprawdę jest tam pięknie.

 

 


 

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa


 


Mimo, że pogoda podczas długiego weekendu była pawdziwie "pod psem" to jakoś zręcznie uciekaliśmy przed deszczem. W sobotę wyjeżdżaliśmy z domu w strugach deszczy i chłodzie by po 1,5 godz. podróży samochodem spędzić miły, słoneczny i cieplutki dzień w plenerze.
Byliśmy w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu na ciekawej plenerowej imprezie "Gotowanie na polanie".
Było wspaniale, odpoczęliśmy od miejskiego gwaru i spędziliśmy wspaniały dzień:

 

 

 
Posted by Picasa


 

 

 
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. Jak ja już tęsknię do takich wypadów!!!
    Wspaniała wycieczka, to cudowne spędzać czas razem z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. A MY JAKIEŚ 15 MINUT JAZDY AUTEM DALEJ DROGĄ NR 10 MAMY DZIAŁKĘ (ŁĄKIE) NA KTÓREJ BYLIŚMY OD 1 DO 9 MAJA :) SZKODA ŻE NIE WIEDZIAŁAM, ŻE TAM BĘDZIESZ, TO MOŻE TEŻ BYŚMY SIĘ WYBRALI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, ależ nic straconego. W skansenie w Sierpcu odbywa się jeszcze w tym sezonie kilka świetnie zapowiadających się imprez na które mamy zamiar pojechać, między innymi Dzień dziecka, Miodobranie, Żniwa. Poczytaj na stronie, zapowiadają się bardzo interesująco:
    http://www.mwmskansen.pl/index.php?s=dzien_dziecka
    Najbliższa jest 6 czerwca - piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka, na który się wybieramy. Jeśli również macie ochotę się wybrać to będzie mi bardzo miło Cię spotkać! Daj znać proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna majówka! Tyle razy byłam w Konstancinie z moim Połamańcem osobistym i nie miałam okazji zajrzeć :(
    Za to Sierpc ostatnio odwiedzałam dziecięciem będąc i od dwóch lat sobie obiecuję że zajadę. Do tej pory mnie działka trzymała (droga nr 60, Łąck <-> Płock), ale chyba w tym roku w końcu trzeba. Może spotkamy się w czerwcu zatem na łonie natury, pod chatą siądniemy i podziubiemy w słońcu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać ,że udana Majówka!!!!!!!!
    U nas jakos wiewiórek nie widac , a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń