Strony

piątek, 1 stycznia 2016

65. Powrót?

Mam nadzieję :) To jedno z moich postanowień na Nowy Rok :) Właściwie nie sam powrót na bloga, tylko wygospodarowanie zdecydowanie większej iloci czasu na swoje hobby niż dotychczas bywało... A przy okazji podzielenie się swoimi osiągnięciami tu na blogu, nawet jeśli nikt już tu nie zajrzy :) Zniknęłam nagle... z prozaicznego powodu... wróciłam do pracy... odpowiedzialnej... stresującej... pasjonującej.. I tak minęło 6 lat... Robótkowo coś tam się działo, ale zawsze na biegu, z doskoku... Trochę czuję się zmęczona, wypalona, przytłoczona tym pędzącym życiem... I dlatego witając Nowy Rok życzyłam sobie cichutko więcej czasu dla siebie, więcej chwil spędzonych z robótką w ręku - ja, egoistka :) Mam nadzieję, że się uda :) Tymczasem, składam wam serdeczne życzenia na ten 2016 rok :)

2 komentarze: