Strony

piątek, 15 stycznia 2016

68. Łapię szczęście :)

Odwiedzając wasze blogi napotykam przecudne cukiereczki, którymi dzielą się dziewczyny :)
Nie mogąc przejść obojętnie obok niektórych zapisałam się w kolejce do:
1) Aidowe candy u Chagi
2) Rozdawajkę urodzinową w Lawendowej Manufakturze
3) Xgalaktyczne noworoczne candy

 4) Candy u Lawendowej

Kolejki dłuuugie, ale warto postać w miłym towarzystwie po takie cudowności ;)

Ponadto, zapisałam się na zabawę kartkową u Anny

Okazji w tym roku mam dużo, brakowało mi tylko motywacji :)
Pierwszą okazję mam już 19-tego stycznia i to dla bardzo ważnej w moim życiu osoby :) Zainspirowałam się banerkiem Ani na styczeń:
i wybrałam motyw róży, a jak ujrzałam wzorek to od razu wiedziałam, że to będzie TO!
Na razie wygląda tak:

Efekt końcowy pokażę niebawem :)



1 komentarz:

  1. Witaj
    Cieszę się, że zdecydowałaś się na udział w mojej zabawie.
    hafcik z różyczkami zapowiada się cudnie. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń