Strony

wtorek, 30 kwietnia 2019

Choinka 2019 - 4/12

Na kwietniową odsłonę zabawy choinkowej u Xgalaktyki przygotowałam zawieszkę z Mikołajem.
Cieszę się, że zdążyłam :)

Wzorek z Pinterestu, wyhaftowany na Aidzie 18-ct resztkami mulin. Tył podklejony czerwonym filcem. 
Myślę, że prezentuje się niezgorzej :) 
Po ostatniej wtopie z kartkami wielkanocnymi zabawy kartkowe postanowiłam sobie odpuścić, tym bardziej, że czasu mam coraz mniej. Jednak w zabawie choinkowej mam nadzieję wytrwać do końca, by cieszyć oczy rękodzielniczą choinką lub... komuś zrobić niespodziankę :)))
A długi weekend zamierzam spędzić z ASiT, a Wy? :)) Ściskam Was serdecznie :)

17 komentarzy:

  1. Ale super mikołaj, taki wzór pierwszy raz widzę i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo fajnie :) W długi weekend chcę spędzić bardzo kreatywnie, tym bardziej że w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na cały tydzień, a haftów niestety zabrać ze sobą nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i pocieszna zawieszka :) ja majówkę spędzam w tabelkach w exelu bo maj mam nabity imprezami i w rozjazdach ale przerwy na xxx będą oczywiście :) pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby się udało wytrwać :) Taka rękodzielnicza choinka to skarb. Super zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten mikołajek, jakie ma wesołe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny mikołaj:) będzie świetnie wyglądał na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka, Mikołaj jak malowany ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj baardzo mi się podoba. Patrząc na niego sama buzia u mnie uśmiecha się.
    Majówka u mnie troszke ogródkowa, troszkę xxxx.
    Czekam u Ciebie na kolejną relację z postępów nad ASiT .
    Kasiu trzymaj się i żadnych negatywnych prądów myślowych ( takowe u Ciebie wyczuwam). MUSI być dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Mikołaj :-) Wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przystojniak;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mikołajek ma roześmiane oczy i dobrze mu z nich patrzy :-)))
    Zawieszka wyszła idealnie.
    W długi weekend zabieram się za obiecaną metryczkę dla chłopczyka. Chyba już wybrałam wzór... więc może dosłownie za chwilę zacznę :-))
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten Twój mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jenysiu Kasiu jaki cudny Mikołaj, cudowne zawieszki robisz podziwiam. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny Mikołaj, taki radosny i rumiany jak z obrazka :)))
    Prawdziwy Dziadek mróz .
    Kasiu super zawieszka , pozdrowionka ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zawieszka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale uroczy Mikołaj, fantastyczna zawieszka :) Pozdrowionka serdeczne Kasiu slę :)

    OdpowiedzUsuń