Strony

niedziela, 23 czerwca 2019

Zabawa w zielone - łąka :)

Uwielbiam wyzwania, a dodatkowo skuszona przepięknymi materiałami od Hobby Studio, które można wygrać, nie wahałam się ani chwili nad udziałem w wyzwaniu Chagi z bloga "Pasje Odnalezione" pt. "Zabawa w zielone". Żeby wziąć udział w losowaniu nagrody trzeba tylko wykonać haftowaną pracę z motywem łąki. Sama przyjemność!
Moja praca nawiązuje do wakacji i trwających upałów :)) Nawet mieszkańcom łąki nic się nie chce w taką pogodę :) Tylko leniuchować w cieniu :)

Przyznacie, że w te upalne dni to najlepsza opcja :)
Sama dzisiaj tak leniuchowałam na działce, bo temperatura nie pozwalała na jakąkolwiek aktywność.. Nie narzekam, bo lubię lato, ale rzeczywiście takie lato w mieście jest koszmarem.


Wzór od Marii Brovko - nieco uproszczony przeze mnie. Przede wszystkim samodzielnie dobrałam kolorystykę. W tym roku, w ramach wyzwania "Wymiatamy resztki", staram się wykorzystywać nagromadzone przez lata muliny inne niż DMC, które leżały dotąd bezużytecznie w pudle, a także zapasy kanwy, której nie używam już do większych prac.
Dobieranie kolorków wypadło tak:

Zrezygnowałam też z zaprojektowanych przez M. Brovko french knotów i petit pointów, ze względu na przeznaczenie haftu na aplikację na podusie dla projektu "Szyjemy celinki dla chłopca i dziewczynki". To kolejne wyzwanie, które podjęłam w tym roku, a dodatkowo sprawia mi wiele radości :)
A Wam jak się podoba mój uroczy jeżyk?
A na koniec zapraszam Was jeszcze na Candy u Chagi :) Wystarczy się tylko zapisać :) A nagrody grzechu warte :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i radosny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały hafcik, wygląda świetnie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jeżyk :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk jest rewelacyjny, sama chętnie tak bym poleniuchowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i jednocześnie zabawny haft. Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój język wyszedł super, a kolory bardzo pasują do siebie
    Powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słodycz :) Chyba mu dobrze pod tym kwiatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, świetny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dobrze jeżykowi:)
    Śliczny wzorek i pięknie wykonany hafcik, bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam wakacyjne :)
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik i na szczytny cel :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaasjjaaaaaj jakie cudooooooo
    Słodziak

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezyk przeslodki i do tego na szcytny cel, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny hafcik. Chętnie polezalabym z nim 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i perfekcyjny haft. Życzę powodzenia w wyzwaniu u Chagi.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam umiejętność dobrania kolorów z odpadków nitkowych - naprawdę dobrze to wyszło. No i obrazek jest idealny na to nasze upalne lato, które dopiero się rozkręca ;) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny hafcik :) Doskonale pasuje do obecnego klimatu wakacji pt. "Nic nie muszę"

    OdpowiedzUsuń
  18. Najsłodszy hafcik z jeżykiem jaki widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny hafcik, jeżyk jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to rozkładam obok swój leżaczek... :-)))
    A hafcik przesłodki!

    OdpowiedzUsuń