Strony

piątek, 29 listopada 2019

Hafty i przysłowia II - listopad

Dziś hafty przygotowane z inspiracji Splocika i jej zabawy "Hafty i przysłowia" :)

Przysłowia  na LISTOPAD:
1. Zapalaj kaganek, zanim mrok zapadnie.
2. Żebyś dorszowi włożył marchew do gęby, a pomidora pod ogon, nie stanie się łososiem.

Spodobało mi się bardziej przysłowie nr 1 i to do niego starałam się dobrać jakiś hafcik :)
Nie było łatwo, bo nawijały mi się raczej wzory świąteczne ze świeczkami w roli głównej, a ja chciałam coś nadającego się na celinkowe podusie, bo jakoś niepostrzeżenie "skleiły" mi się te dwie zabawy razem i spodobało mi się takie "przyjemne z pożytecznym" :)

Przeczesywałam internet i nic mi nie chciało wpaść w oko, aż przypomniało mi się o zakupionym kiedyś wzorku
30 uroczych myszek od Marii Brovko :) Bingo!

Zapalaj kaganek zanim zmrok zapadnie to dla mnie takie "najpierw pomyśl, potem rób" :D Lepiej od razu rozwiewać wszystkie wątpliwości niż trzymać je w środku i hodować czarne myśli ;).
Wiadomo, czasem "mrok" dopada nas wbrew naszej woli, zupełnie niespodziewanie, niejako "na zapas" jeszcze zanim coś się wydarzy :) Wtedy też warto go rozpraszać poprzez zapalenie kaganka w postaci pozytywnego myślenia ;) Ta mysia myśląca o jasnym, złotym księżycu chyba tak robi :)


Niestety, wcześnie zapadający zmrok nie pozwala zrobić ładnych zdjęć haftom, więc są jakie są ;) Odrobinę pomogły te brokatowe rameczki :)
Oba hafciki przeznaczam na akcję Celinki.
Zużyłam resztki kanwy i mulin samodzielnie dobierając kolorki, zgłaszam więc hafty również na wyzwanie Igiełki-MB

17 komentarzy:

  1. przeurocze są te wzorki a na pierwszym zdj to myślałam, że masz taką czaderską metalizowaną kanwe :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne hafty do przysłowia :). szczególnie pierwszy mysiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie są te myszki. Cudowne hafciki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne te myszki! Moc pozytywnej energii zafundowałaś mi dziś tymi kapitalnymi obrazkami :-)))
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze te myszki! Pięknie zobrazowałaś i wyjaśniłaś przysłowie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te myszki :)
    Ta z latarenką natychmiast przywołuje uśmiech na twarzy. :)
    W zasadzie kaganek właśnie ze świeczką jest, ale latarenki, to przecież taka nowocześniejsza forma kaganków. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu i dziękuję, że bawisz się ze mną. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu człowiek się uśmiecha na widok takiej mysi;)


    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie super hafciki Kasiu i świetnie opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafty, latarenka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki Kasiu!
    Myszorki są przesłodkieeee😊
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sympatyczne te myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń