Strony

sobota, 14 grudnia 2019

A Stitch in Time! [35]

Oto postępy nad ASiT w listopadzie. Odnosząc się do papierowej wersji wzoru mam już ok. 17 stron zrobione.
A odnosząc się do aplikacji CS Saga to jest 138 584 krzyżyki, czyli 19,42 %.
Takie postępy bardzo mnie cieszą :) Pomału, ale systematycznie do przodu :)
Z perspektywy obraz robi naprawdę duże wrażenie :) A praca nad nim to czysta przyjemność :)

I porównanie z poprzednim miesiącem:
A dla ciekawych jeszcze pamiętnik z aplikacji CS Saga :)

18 komentarzy:

  1. Niezły wynik:D
    Podziwiam xxx codziennie, bo u mnie jest to prawie niemożliwe, a przynajmniej kiedy chodzi o duże formy:P
    Chciałabym zacząć wymarzonego haed'a, ale mniejsze wzory jakoś bardziej przekonują mnie swoimi szybkimi postępami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam wytrwałość. Haft już wygląda powalająco. Czekam na kolejną odsłonę :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na tym etapie jest co podziwiać i oglądać.
    Wyniki w pamiętniku też godne uznania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! No pięknie idziesz do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna uznania dla Twojej pracowitości, skrupulatności, systematyczności i konsekwencji. Ja wysiadłabym po dwóch stronach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam ;) widzę żę wyszywasz prawię codziennie ;) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem twojej dokładności i cierpliwości. Efekt na pewno jest wart wielu godzin pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzielnie cały czas do przodu i tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego tempa :) Ja na razie mam tylko wzór i z podziwem patrzę jak ten haft prezentuje się u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jak pięknie :) U mnie też przybyło trochę zimowej części :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki kawał roboty, a to dopiero 19% . Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam nieustannie! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wykonałaś sporo pracy i jeszcze wiele krzyżyków przed Tobą, ale efekt będzie powalający. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny urobek. Wielkie gratulacje za systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz więcej widać, pięknie się zapowiada:) Ciekawa ta aplikacja z jednej strony taki ogrom juz zrobionych krzyżyków, a z drugiej to niecały 20 % całosci. Daje do myślenia.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem jak codziennie udaje ci się stawiać tyle krzyżyków!

    OdpowiedzUsuń