Strony

środa, 24 czerwca 2020

Sal z Marią Brovko # 3

Ostatnio nie po drodze mi z blogiem, ale czas pokazać gotowy hafcik z kolejnego etapu SAL-u organizowanego na blogu Świry Rękodzieła, w którym haftujemy wzory projektu Marii Brovko.
Tym razem taki przeuroczy piesio :)
W tej zabawie łączę też inne wyzwania:

  • Wymiatanie resztek - tu wykorzystałam resztkę aidy DMC 16-ct w kolorze ecru i mix mulin różnego pochodzenia, kolory dobierane wg własnego uznania




  • Celinki - z takim przeznaczeniem haftowałam tego pieska :)



9 komentarzy:

  1. A więc przyjemne z pożytecznym :-)
    Faaajny piesio. I cel szczytny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się Twój piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten piesek jest taki uroczy, że od razu na twarzy pojawia się ogromny uśmiech. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaroiło się od tych piesków :)
    Bardzo podoba mi się Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tego Pieska wyszyłam dla dzieciaczków, tylko z Kołderek za jeden uśmiech. Ładnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutki :) jesteś kolejną osoba która wyszywa dla dzieci :) brawo! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń